دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۳
سیاستمدار زن کویتی مدعی شد:

لزوم به راه‌افتادن مجدد بازار کنیزفروشی!

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 170026
"سلوا المطیری"، به راه افتادن مجدد کنیزفروشی را مانع از رواج زنا در بین مردان کویتی دانست و آن را جانشینی مناسب برای ازدواج خواند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، یک سیاستمدار زن کویتی که قبلا کاندیدای انتخابات پارلمانی این کشور نیز بود، خواستار آن شد تا بازار کنیزفروشی برای استمتاع جنسی مردان دوباره به راه بیفتد.

بنابراین گزارش، "سلوا المطیری"، به راه افتادن چنین بازاری را مانع از رواج زنا در بین مردان کویتی دانست و آن را جانشینی مناسب برای ازدواج خواند.

وی پیشنهاد کرده است که این کنیزها با خرید اسرای زن جنگی از دیگر کشورها به کویت وارد شوند!‌ وی همچنین این کار را لطفی به زنانی دانست که ممکن است در کشور خود از گرسنگی بمیرند!


المطیری از "هارون‌الرشید"، خلیفه جبار عباسی و قاتل امام هفتم شیعیان به عنوان الگویی برای این کار یاد کرده چرا که وی صاحب دوهزار کنیز بود و خواستار آن شده است که مراکزی برای خرید و فروش کنیز در کشور به راه افتد.

این خانم کویتی در پرده‌دری‌هایش را فراتر گذاشته و خواستار آن شده است که زنان چچنی توسط دولت کویت از روس‌ها به عنوان اسیر جنگی خریداری شده و در کویت به فروش برسند!

وی تاکید کرده است: "این کار از نظر من هیچ مشکلی ندارد!"

نکته‌ای که این خانم به اصطلاح سیاستمدار به آن توجهی نکرده است این است که رسم برده‌داری و کنیز داری مدت‌هاست که برافتاده و هرچند دین اسلام از ابتدا با آن صراحتا مخالفت نکرد اما با وضع احکامی یکی از بزرگترین نقش‌ها را در برافتادن این سنت داشت، تا آنجا که آزاد کردن برده و کنیز در راه خدا در اسلام دارای ثواب بسیار دانسته می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست مي گه قيمت خودشو اول تعيين کنه...
Iran, Islamic Republic of
استاد بزرگوار، مرحوم علامه عسکری -رحمه الله علیه- در کتاب ارزشمند نقش ائمه در احیاء دین، یکی از انحرافات خلیفه دوم از سیره نبوی و شریعت الهی رو تحریم ازدواج موقت و مجازات کردن عاملان اون به رغم اعترافش مبنی بر حلیتش در زمان حضرت رسول اکرم (ص) ذکر فرمودند.
طبیعی است که این نسل در مسیر انحرافات فکری و دینیشون احکام ناب الهی رو تعطیل کنند، حلال خدا رو جلوگیری کنند و بجای اون با صراحا خواستار اشاعه محرمات الهی شوند. و خداوند در قرآن بدین مضمون فرموده که کسانیکه دوست دارند فحشا اشاعه یابد، در انتظار عذابی دردناک باشند!
میثم
Iran, Islamic Republic of
اول خودش ... بعد.. تبلیغ کنه!