جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۰
۲۲

سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد بازداشت شد

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 378125
سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد و از فعالان فتنه 88 ظهر امروز بازداشت شد.
سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد بازداشت شد
به گزارش خبرنگار جهان نيوز، ماموران امنیتی حوالی ساعت ۱۳ امروز با مراجعه با تحریریه خبرگزاری دانشگاه آزاد(آنا) عمار کلانتری را بازداشت کردند.

کلانتری از مدیران سایت‌های تعطیل شده آینده و بازتاب، از حامیان آقای هاشمی رفسنجانی بود که پس از روی کار آمدن حمید میرزاده، به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد انتخاب شد.

کلانتری از همراهان دیرینه فواد صادقی، مشاور سابقه‌دار آقای هاشمی بوده است که به همراه برخی دیگر از دوستان افراطی خود با وجود داشتن اتهامات امنیتی، فضای جولان بیشتری در یک سال اخیر پیدا کرده‌اند. علی غزالی دیگر فرد نزدیک به گروه تندرو است که در جریان استیضاح فرجی دانا نقش افشاگر بخشی از اطلاعات طبقه‌بندی شده وزارت علوم درباره بورسیه‌ها را بازی کرد. وی که به گفته خودش با کمک و توصیه مسئولان ارشد وزارت علوم این نقش را ایفا کرد، پس از تکذیب مسئولان وزارت علوم با دوستان سابق خود دچار اختلاف شده است.

گفتنی است، با آغاز ریاست میرزاده تغییرات جدی در رسانه‌های دانشگاه آزاد ایجاد و جمع زیادی از فعالان رسانه‌های زنجیره‌ای و فتنه ۸۸ به خبرگزاری و روزنامه دانشگاه آزاد راه یافته‌اند، طوری که مدیر مسئولی روزنامه فرهیختگان به احسان مازندرانی از زندانیان فتنه سپرده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تیم فواد صادقی داره قدرت میگیره و هیشکی حواسش نیست. از وزارت کار گرفته تا مجمع تشخیص و دانشگاه آزاد...

حتی یکی‌شون به اسم ا[...] ر[...] رفته شده مدیر یکی از سایت های قالیباف!
ما دانشجويان دانشگاه آزاد از اينكه با شهريه هاي پرداخت شده ما حقوق هاي 10 ميليون توماني به اصحاب فتنه در خبرگزاري آنا و هفته نامه فرهيختگان بدهند راضي نيستيم چرا هيچ مسوولي رسيدگي نمي كند؟
United Kingdom
یعنی تو یکی به جای یک میلیون نفر دانشجوی دانشگاه آزاد حرف می زنی؟ کی به تو این اجازه را داده؟ از کی نماینده دانشجویان دانشگاه آزاد شدی؟
United Kingdom
خودت هم که از طرف یک میلیون نفر داری اعتراض میکنی!!! کی به تو همچی حقی داده؟؟؟؟؟
منم ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خب تو چرا جوش میزنی عزیز ناشناس. جوش زدنت نشون می ده این وسط چیزی بهت میماسه ها کلک !
مي خواستي از تو اجازه بگيره؟! نكنه مسئول دفتر؟؟؟!! مهدي هاشمي در واحد آكسفورد انگليس هستي؟!!!! آخه خيلي آتشي شدي از اظهار نظر دوست دانشجويمان در خصوص حيف و ميل پولهاي دانشجويان اين دانشگاه توسط جماعت فتنه جو!!!
جعفرنژاد
Germany
عزیزم فرهیختگان هفته نامه نیست، روزنامه‌است
تو که از این موضوع خبر نداری چطور از حقوق‌های 10 میلیون تومانی اصحاب فتنه مطلعی؟!
کامبیز
فرهیختگان روزنامه هم نیست!
به چه جرمی بازداشت شدن؟
چشم اقای هاشمی روشن!
ميرزاده سطح مديريت را در دانشگاه آزاد بسيار پايين آورده
چشمهاي آقاي هاشمي خيلي وقته كه دچار برق زدگي شده و خيلي چيزها را نمي بيند!!!!!
هر دم از این باغ بری می رسد!
رضا
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب چندي پيش در ديدار اعضاي دولت فرمودند كه ... فتنه خط قرمز است...
متاسفانه آقاي هاشمي و دوستانشان اصرار بر حضور فتنه گران و ايادي آنها در مديريت نظام دارند. روزنامه فرهيختگان نيز از اين حيث مستثني نبوده و محلي براي جولان دادن اين عناصر مي باشد. برخوردهاي سليقه اي، ناامني شغلي و حتك حرمتها به رويه اي براي برخي از مديران اجاره اي اين روزنامه تبديل شده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا روزنامه فرهيختگان را از دست مديران اجاره اي نجات دهيد.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه یک نهاد دانشگاهی و علمی تبدیل شده به یک روزنامه کاملا سیاسی با رویکرد تخریبی نظام...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دانشگاه آزاد حیاط خلوتی برای اصحاب فتنه شده که علاوه بر دریافت حقوق های میلونی به فعالیت های رسانه ای هم می پردازند و متاسفانه هیچ نهادی هم رسیدگی نمیکنه....
صادق
Iran, Islamic Republic of
چطور ممکنه افرادی که از فعالان رسانه های زنجیره ای و اعضا فتنه 88 بودند به عنوان مدیرمسوول و سردبیر تایید بشند و انقدر راحت کار کنند؟؟ یعنی هیچ نهاد نظارتی برای استعلام و تایید وجود نداره؟؟
یک دانشجوی دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد تا کی باید تاوان شارلاتان بازی آدم های بدنام رسانه ای مثل عمار کلانتری و احسان مازندرانی و نوچه هایشان را پرداخت کنه ؟ شهریه دانشجویان تا کی باید میلیون میلیون توی جیب این جور آدمها بره ؟ چرا هیچ مسوولی جواب نمی ده ؟ آقای میرزاده لطفا جواب دهید.
تاوقتي كه دولت اعتدال ؟! در رأس كاره!!!!!!
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
در دانشگاه آزاد چه خبر است.همه اصحاب فتنه جمعند!
احسان
Iran, Islamic Republic of
این فتنه گرها تا وقتی در رسانه های دانشگاه آزاد را تخته نکنند دستبردار نیستند. بدبختی اینه که اینقدر سابقشون بده که جاهای دیگه هم بهشون کار نمی دن و جیبی گشادتر از دانشگاه آزاد گیرشون نمی یاد!