جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۸

پارازیت ایران صدای فرانسوی ها را درآورد

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 99772
جهان نيوز: شركت يوتل ست فرانسه هشدار داد كه در صورت ادامه ارسال پارازيت از سوي ايران، دسترسي كشورمان به تمامي ارتباطات و امكانات ماهواره‌اي را قطع خواهد كرد. 

به گزارش جهان به نقل از منابع مطلع، يكي از مقامات ارشد شركت يوتل ست فرانسه هشدار داده كه در صورت ادامه ارسال پارازيت از سوي شركت مخابرات ايران، منتظر اجماع جهاني نخواهد شد و دسترسي جمهوري اسلامي ايران به تمامي ماهواره‌هاي مخابراتي، راديو تلوزيوني و زمين‌شناسي متعلق به اين شركت را قطع خواهد كرد.
 
اين كمپاني (يوتل ست) در پي شكايت شبكه‌هاي دويچه وله آلمان و بي‌بي‌سي انگليس در خصوص ارسال پارازيت‌هاي شركت مخابرات ايران و قطع اين شبكه‌ها در كشورمان اعلام كرد پيش از اين اعتراضات، شكايت خود را به آژانس ملي كنترل فركانس فرانسه ارائه كرده است. 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب اگر ایران بخواهد نسبت به لجن پراکنی های بی بی سی و امثال اون شکایت کنه باید به کجا مراجعه کنه ؟ اصلا راحی برای شکایت وجود داره ؟ جواب های هویه .
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه ثابت کنند کار ایران هست؟!
دوم اینکه آمریکا و اروپا خودشون المنار را به خاطر اینکه میگفتند مروج خشونت هست به دروغ البته و بدون مدرک تحمل نکردند و با ارتباطات و پول و وعده قطعش کردند و حالا ایران چرا باید شبکه هایی که دعوت به آشوب اون هم علنی و طریقه آتش زدن سطل زباله را آموزش میدند تحمل کنه؟
سوم اینکه،تکنولوژی جدید ایران از این جهت صداشون را دراورده که به ماهواره اسیب جدی میزنه و برای همین هم مجبور میشن شبکه های مورد نظر را از روی ماهوارشون بردارن تا ایران هم قطع کنه پارازیت را،حالا اگر دوست دارند ارتباطات ایران را قطع کنند تا ماهواره های چندین میلیون دلاریشون تبدیل به زباله فضایی بشه!دی:)
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟ آگر یه کشور نخواد یکسری اطلاعات رو ببینه، باید تهدیدش کنند به اینکه اگر چیزهایی که می‌خواهیم رو نبینید ما هم نمی‌گذاریم آنچه خودتان می‌خواهید را ببینید؟؟؟!!!
عجب دنیای جنگلی شده، نه تنها به فریب دادن دیگران راضی نیستند، بلکه اگر کسی نخواهد فریب بخورد را تهدید می‌کنند...
عجب چنگلی شده....
Iran, Islamic Republic of
خدا كنه ايران سريعتر يوتل ست رو از كار بندازه چونكه بعد از موفقيت در كنترل ماهواره هاتبرد توسط ايران، الان اكثر شبكه هاي ضد انقلاب از يوتل ست پخش مي شن كه فاصله كمي با هاتبرد داره
Iran, Islamic Republic of
به جهنم قطع کنند مِنت هم می گذارند اینا دیگه چقدر پرو هستند...لعنت به بی بی سی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه كه ميگن تكنولوژي ساخت ماهواره و پرتاب اونو ميخايم چكار؟ عوض سرمايه گذاري هنگفت با پرداخت هزينه كمتر به كشورهاي صاحب تكنولوژي نياز خودمونو برطرف ميكنيم!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه بتوچه آخه ما تو کشور خودمون پارازیت میندازیم تورو چه صننم.
Iran, Islamic Republic of
ُسلام.4تا دانشجوی ارشد دانشگاه شیرازیم.داریم کلی میخندیم!!!

آقا ما چه اعجوبه هایی داریم تو ایران و خودمون خبر نداشتیم.طریقه از کار انداختن ماهواره رو بچه های فیزیک خواستار شدند.واقعا چطوری از رو زمین میشه ماهواره رو از کار انداخت.اگه حرف نزنید، کسی بهتون نمیگه بی سواد!