شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۳
ارتباط گسترده شبكه العربيه با تروریست‌های ضد‌ایرانی؛

پیغامی كه مدیران یکی از رسانه‌های فتنه به تروریست‌های جیش‌العدل ارسال کرد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 392534
پشتیبانی رسانه‌ای از ترویسم وهابی بین‌المللی یکی از اصول ثابت این شبکه‌سعودی در سال‌های اخیر بوده است... العربیه زیرمجموعه دستگاه اطلاعاتی عربستان است
پیغامی كه مدیران یکی از رسانه‌های فتنه به تروریست‌های جیش‌العدل ارسال کرد
سرويس سياسي جهان نيوز: شبکه العربیه در طول سال‌های فعالیت خود همواره بخشی از تریبون تروریست‌های تکفیری در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شده است.

به گزارش جهان نيوز، این شبکه هر جا که سرویس اطلاعاتی عربستان با کمک جریانات تکفیری در منطقه به عملیات های ضد امنیتی روی آورده پشتیبانی رسانه ای این اقدامات را برعهده داشته است.

العربیه بخش اعظمی از تبلیغات و برجسته‌سازی رسانه‌ای تروریست‌ها در عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و پاکستان را به صورت تمام قد در سال های اخیر انجام داده به‌ گونه‌ای که پشتیبانی رسانه ای از تروریسم وهابی بین المللی یکی از اصول ثابت این شبکه سعودی در سال های اخیر بوده است.

در همین حال شبکه العربیه عربستان که زیر مجموعه دستگاه اطلاعاتی این کشور هدایت می شود، طی سال های اخیر اصلی ترین تریبون رسانه ای تروریست های وهابی و ضد ایرانی در جنوب شرق نیز محسوب می شود.

در حالی که در سال های اولیه جنایت گروهک عبدالمالک شبکه الجزیره قطر نیز بخشی از اطلاع رسانی و انتشار فیلم های جنایات جندالشیطان را انجام می داد ولی پس از مدتی، این شبکه العربیه عربستان بود که پخش انحصاری و ویژه جنایات گروه های وهابی در جنوب شرق را بر عهده گرفت.

به گفته یک منبع آگاه اخیرا تعاملات تازه ای بین "س . ت" یکی از عناصر اصلی گروهک جیش العدل و این شبکه سعودی برقرار شده است.

گفته می شود محمد ظاهر این شخص را به عنوان رابط رسانه ای خود معرفی کرده و اعلام کرده که نظرات و گفته های "س . ت" مواضع خود اوست.

"س . ت" که نویسنده بیانیه های محمد ظاهر هم هست، از العربیه درخواست کرده که بخشی از رسانه‌های منتسب به فتنه ۸۸ را که از عربستان کمک نقدی دریافت می کنند نیز به عنوان حلقه حامی رسانه ای جیش العدل اضافه کنند.

گفته می شود که یکی از مدیران رسانه های طرفدار فتنه ۸۸ در پاسخ به درخواست رابطین سعودی با این موضوع مخالفت کرده و اعلام کرده که حمایت مستقیم از جیش العدل برای افکار عمومی در داخل ایران توجیه ندارد ولی آنها در هدفگذاری های مشترک راهبردی منجمله مباحث خودمختار شدن منطقه بلوچستان و یا ایالتی کردن بلوچستان ایران با جیش العدل همراهی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیگه اینا برای اونا پیغام نفرستن؟ کی بفرسته؟؟؟
ali
العربيه با دستور مستقيم سازمان سيا و توسط عربستان ايجاد شده است و هدف ان هم تطهير چهره امريكا در جهان عرب و معرفي ايران و تشيع به عنوان خطر اصلي براي اعراب است. تا بدين ترتيب نوكري ال سعود براي امريكا توجيه شود . جالب است كه ليبرال ترين افراد و صاحبان باند هاي قاچاق زنان و مواد مخدر در جهان عرب "در اين شبكه "صحبت از دفاع از اهل سنت و خطر تشيع ميكنند0!
ترمه
چه باهال خندیدم