شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۲

جعل نامه آیت الله لاریجانی به رهبر انقلاب توسط چه کسی انجام شد؟

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب: 139139
دست باند «مهاجراني- كديور -مهدي هاشمي» در انتشار نامه هاي جعلي و خبرهاي دروغين مجددا رو شد.
خبرنگار روزنامه هاي زنجيره اي كه هم اكنون در لندن دبير يكي از گروه هاي سايت جرس مي باشد پشت پرده ماجراي انتشار نامه اي به نام آيت الله صادق لاريجاني به رهبر معظم انقلاب را فاش كرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين خبرنگار، تلفني به يكي از دوستانش در اصفهان مي گويد: نامه منتشره به نام آيت الله لاريجاني را محسن كديور شخصا و با دستخط خود نوشته است و در جلسه اي با مهاجراني، نهايي و براي انعكاس خبري آماده شده است. 

براساس اين گزارش، كليد جعل چنين نامه اي به اسم رئيس قوه قضاييه از زمان اظهارات مهم و صريح آيت الله صادق لاريجاني در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود كه مهدي هاشمي به شدت پيگير خبرسازي و تخريب شخصيت آيت الله آملي شد. 

مهدي هاشمي بارها به صورت مستقيم و غيرمستقيم طي چند روز اخير در مورد انتشار اين نامه با محسن كديور و مهاجراني به گفت وگو پرداخته و قرار شده تخريب رئيس دستگاه قضايي ايران بيش از گذشته در دستور كار عوامل فتنه در خارج از كشور باشد. 

فضاسازي و پمپاژ اخبار دروغين در راستاي القاي اختلاف بين قوا و نشان دادن شكاف در حاكميت ايران پروژه اي است كه به صورت جدي در دستور كار سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس است و پياده نظام اين سرويس ها به ويژه در لندن از طريق حلقه مهاجراني- كديور عملياتي كردن خواست دستگاههاي جاسوسي بيگانه را در دستور كار خود قرار داده اند. 

تقلاي مذبوحانه سايت وابسته به مهدي هاشمي و عطاءالله مهاجراني در تخطئه و ترور شخصيت آيت الله آملي لاريجاني در حالي است كه رئيس قوه قضاييه به خاطر پافشاري بر مجازات فتنه گران و دفاع از حريم نظام جمهوري اسلامي و رهبري، مغضوب اين جريان واقع شده است. 

رئيس قوه قضاييه در كنار قاطعيت براي مبارزه با فتنه گران و مفسدان سياسي، در ماجراي دانشگاه آزاد نيز از سوي رهبر معظم انقلاب مامور بررسي وجاهت شرعي و قانوني وقف ادعايي شد. هيئت منتخب رهبر انقلاب به رياست آملي لاريجاني، پس از بررسي تمام ابعاد ماجرا اعلام كرد اين وقف از ابتدا وجاهت شرعي و قانوني نداشته و «منبطل» بوده است. اين موضع صريح نيز كه مانع از اختصاصي كردن سرمايه و مايملك 250 هزار ميليارد توماني دانشگاه آزاد مي شد، مزيد بر علت شد و به شكل عقده گشايي توسط باند لندن و حلقه جرس نمود پيدا كرد. 

آنچه در اين انتقام گيري جلب توجه مي كند تلاش براي تخريب شخصيت آيت الله آملي لاريجاني نزد اصولگرايان است چه اين كه در نامه جعل شده از سوي جرس ، چنين القا شده كه رئيس قوه قضاييه با مجازات فتنه گران مخالفت كرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است.فکر کردند رهبری با ادبیات آملی لاریجانی که خود منصوبش کردند آشنا نیست.
Iran, Islamic Republic of
در این نامه حملات شدید علیه دولت صورت گرفته است و مشخص است که بیش از آیت الله لاریجانی در صدد تخریب دولت بوده اند. به علاوه نامه گستاخانه علی مطهری بعد از باطل اعلام کردن وقف از سوی آیت الله لاریجانی را هم به پای همین قضیه تخریب ایشان و دولت در قضیه دانشگاه آزاد بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی باید خود را برای محاکمه آماده کند و این دست و پازدنهای آخرش است انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
این مهدی هاشمی داره یه کاری می کنه که مجبور شه از ترس دستگیری همیشه لندن نشین باشه.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که آقا گفت اگر در کشور بین قوا وحدت وجود داشته باشد رخنه ای بوجود نمی آید که دشمنان بخواهند سوء استفاده کنند.
Iran, Islamic Republic of
چشم هاشمی روشن با این پسر بزرگ کردنش
Iran, Islamic Republic of
مسئولین سه قوا باید با هم متحد باشند .دشمنان مترصد فرصتند.
Iran, Islamic Republic of
اگر مهدی هاشمی واقعا دلتنگ است پس چرا کاری انجام می دهد که هیچگاه نتواند به ایران باز گردد
Iran, Islamic Republic of
اگر این اخبار واقعیت دارد و دستگاه اطلاعاتی ما می داند که مهدی هاشمی کجاست و با چه کسانی مرتبط است پس چرا معطل می کند و این شاه کلید فتنه را دستگیر نمی کند؟
Netherlands
مهدي هاشمي از بيرون و علي مطهري از درون همزمان با اعلام باطل بودن وقف دانشگاه آزاد دنبال منافع چه كسي و چه جرياني هستند.معلوم است.
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین محترم سه قوه درخواست میکنم بیشتر باهم متحد باشند و زیر لوای ولایت فقیه فعالیت کنند و مراقب نفوذی هایی مانند کشمیری باشند بوی خیانت و خباثت و توطئه می آید مراقب باشید می خواهند مجلس و دولت را به جان هم بیاندازند به بهانه مجلس در امور هست یا نیست
به این بهانه جویان بگویید ولایت فقیه در راس همه امور است ...
اونا وجودشون از جعل و دروغ ساخته شده انتظار دیگه ای نمیشه داشت