يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۲
معمارزاده: ببخشید

من باعث باخت شدم نه دنیزلی

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 205630
دنيزلي حق دارد از من ناراحت باشد. هواداران پرسپوليس بدانند من مقصر شكست بودم نه دنيزلي.
ایسنا: ميثاق معمارزاده پس از عملكرد ضعيفش در ديدار برابر نفت آبادان كه با نتيجه ۴ بر ۲ به سود ميزبان به پايان رسيد، با عذرخواهي از هواداران، بازيكنان و مربيان پرسپوليس گفت: هيچ دفاعي از عملكردم ندارم و بازي بسيار ضعيفي را انجام دادم. واقعا شرمنده دنيزلي هستم كه نتوانستم پاسخ اعتماد او را بدهم.

او كه از باخت پرسپوليس بسيار ناراحت بود و به سختي به سوالات خبرنگاران پاسخ مي‌داد، گفت: دنيزلي حق دارد از من ناراحت باشد. هواداران پرسپوليس بدانند من مقصر شكست بودم نه دنيزلي.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا پدر حقيقي رو بيامرزه
United States
دیر نیست روزی که همه تقصیرها را گردن دنیزلی بیندازند و مانند مربی های سابق فریاد «دنیزیلی حیا کن پرسپولیس رو رها کن» در ورزشگاه ها پر شود. مسئولین ورزش کشور بدانند مشکل مربی و بازیکن و... نیست، مشکل اصلی پایه فوتبال کشور است که کج نهاده شده، مشکل فرهنگ غلط فوتبال است که بد جا افتاده، مشکل پول است که مانند خوره به جان بازیکنان و مربیان فوتبال کشور افتاده و هر روز هم بر این مشکلات افزوده می گردد. بهتر است مسئولین ورزش کشور این مشکلات را حل نمایند.