جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۰
۱۳

نامه حاج قاسم سلیمانی به حاتمی‌کیا

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 381536
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس پس از دیدن فیلم «چ» نامه‌ای به ابراهیم حاتمی‌کیا نوشت و در این دلنوشته از ابراهیم حاتمی‌کیا برای ساخت این فیلم سینمایی تشکر کرده است.
نامه حاج قاسم سلیمانی به حاتمی‌کیا
به گزارش جهان به نقل از نسیم، سرلشکر سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دیدن فیلم سینمایی «چ» ملاحظات و مولفه‌های فرهنگی خاص این فیلم را تحسین و پیام تبریک خود را به ابراهیم حاتمی‌کیا برای ساخت «چ» ابراز کرده و مراتب سپاسگزاری خود را برای ساخت این فیلم سینمایی اعلام کرده است.

سرلشکر سلیمانی در این نامه به سرفصل‌هایی درباره شخصیت شهید مصطفی چمران و نگاه حاتمی‌کیا به این مبارز اشاره کرده است.

مدیر پروژه فیلم «چ» همچنین گفته است، نامه سرلشکر سلیمانی مایه دلگرمی همه عوامل فیلم است؛ هم شامل تقدیر است و هم نکات فرهنگی روز که همسو با نظرات آقای حاتمی‌کیاست؛ متن نامه را با اجازه ایشان بزودی منتشر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
توفیقی از قزوین
دست مریزاد جناب حاتمی کیا افرین ومرحبا
عزیز دلی سردار عزیز
محسن باغ میرانی
یه دونه ای سردار
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی حاج قاسم شما امید رهبر و امید خانوده های شهدایی . فرزند شهید اهل سریش اباد کردستان معروف به قم گردسان تنها شهری که در استان تشیع و اذری زبان می باشد آرزوی سلامتی مقام عظمای ولایت و تمامی سربازان واقعی ولایت را داریم بنده خودم فرزند شهید هستم برای شما عزیز ارزوی سلامتی و طول عمر دارم یا علی ، یا ابواالفضل یا حیدر .
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
من فيلم چ را ديشب ديدم ..... عالي بود عالي ... دمت گرم آقا ابراهيم ... آبرو داري كردي براي 8 سال دفاع مقدس مظلوم! واقعا زيبا .. خوش ساخت ... و همه چي تمام بود...... مخصوصا با بازيگراي خوبش......


دست مريزاد
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامی به سردارانی امثال حاج قاسم سلیمانی در عرصه نظامی ، سید حسن نصرالله در سیاسی و حاتمی کیا در عرصه فرهنگی نیازدارد تا رهبری عزیزمان بر استکبار بتازد و خواب خوش آنان برای اسلام و ایران را آشفته کند.
حاتمی کیا اگر در دوره ای سکوت کرد اما بعداز جشنواره فجر طوفان بپا کرد . در برنامه 7 شبکه سوم همانگونه حرف زد که در فیلم دیدبان ساخته سال 1367 خودش .
رضا
مالک اشتری زمانی سردار
جانبازبسیجی
Iran, Islamic Republic of
سلام و مرحبا به سردار سلیمانی که اشدا علی الکفار است با داعش و اسرائیل و آمریکا و.... و رحماء بینهم است و حاتمی کیا را نیز پشتیبانی میکند سردار سلیمانی و برادر حاتمی کیا خدایارتان که یاوران دین خدائید
محمد
Iran, Islamic Republic of
برادر حاتمی کیا آیا افتخار تحسین سردار سلیمانی و فشردن دست رهبری در بستر بیماری بهتر نیست از مدالهای اونور آب که برخی پوزش را به تو میدهند و تنهایت میگذارند؟ خدا تورا بس است پایدار باشی/خدایارت
حاج علی مغانی
بخدا بدور از هر گونه چاپلوسی و ... میگم هروقت یادی از حاج قاسم میشه افتخار میکنم به این سرلشکر،کسی که زندگی خود را وقف این سرزمین کرده در حالی که مثل خیلی ها می تونه از تهران خارج نشه و زندگیشو بکنه .مرحبا حاج قاسم خدا پشت وپناهت .
morteza
Iran, Islamic Republic of
چقدر دیر نامه داده اند ، زمان اکران این فیلم که خیلی وقته تموم شده
۰۹۱۳۵۴۰۶۶۰۶
Iran, Islamic Republic of
با سلام من مدت یک ساله در شهرستان جیرفت تلاش می کنم برم سوریه ولی موفق. نمیشم ایننجا خبری نیسته اگر امکان داره کمکم کنید برم سوریه بشم مدافع حرم حضرت زینب این تنها ارزوم هست خواهش می کنم کمکم کنید