دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

قدرداني هاشمی از رهبر انقلاب

شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 166535
مجمع تشخيص مصلحت نظام، امروز(شنبه) با حضور اكثريت اعضاء تشكيل جلسه داد.

به گزارش ايسنا در ابتداي جلسه رئيس مجمع از اقدام مقام معظم رهبري در هماهنگ كردن رؤساي قوا در مسائل اختلافي در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها قدرداني و اظهار اميدواري كرد كه اختلافات تكرار نشود.

در اين جلسه دو موضوع اختلافي ميان مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان در دستور كار قرار گرفت كه در يك مورد رفع اختلاف و در مورد دوم، به دليل طولاني شدن مباحث تصميم‌گيري به جلسه آتي موكول شد.

در اين جلسه، دبير كميسيون نظارت مجمع گزارشي از روند بررسي و تصويب بودجه ۱۳۹۰ كل كشور و اقداماتي كه مجمع در حين بررسي بودجه در مجلس شوراي اسلامي براي رفع مغايرت‌ها با سياست‌هاي كلي انجام گرفته است را ارائه نمود و مقرر شد مراتب به صورت مكتوب به استحضار رهبري معظم انقلاب رسانده شود.

سپس لايحه موافقتنامه استرداد مجرمان بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري هند كه مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته بود مطرح شد كه پس از بحث و بررسي اعضاء، مصوبه مجلس شوراي اسلامي عيناً به تصويب رسيد.

در ادامه جلسه، بررسي لايحه ارتقاء سلامت نظام اداري و مقابله با فساد كه مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته است به عنوان دومين موضوع اختلافي در دستور كار مجمع قرار گرفت كه به دليل طولاني شدن مباحث، مقرر شد ادامه بررسي اين موضوع در جلسه آينده مجمع ادامه يابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *