جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جلالي: به جاي برخورد بايد آسيب شناسي کنيم

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 75264
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص صحبت هاي شريفي رييس کميته انضباطي مبني بر برخورد با مربياني که بر عليه يکديگر صحبت کنند، گفت: به جاي برخورد با مربيان بهتر است در خصوص صحبت هاي آنها آسيب شناسي شود.
مجيد جلالي  در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، خاطرنشان ساخت: بايد ببينيم اصل اين گفتار ها و نا بهنجاري ها از کجاست، زيرا ممکن است بررسي اين مسايل بيشتر از تنبيه به ما کمک کند. 

وي در خصوص برنامه هاي تيم فولاد براي تعطيلات نيم فصل افزود: از روز چهارشنبه تمرينات خود را در اهواز آغاز خواهيم کرد. تمرينات بسيار خوبي براي بازيکنان خود در نظر گرفته ايم و قصد داريم آن ها را آماده نيم فصل دوم کنيم.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به جذب دو بازيکن گفت: دو بازيکن به جمع ما اضافه خواهند شد که يکي از آن ها غلامرضا رضايي است. با مذاکراتي که با " اشپيتيم آرفي" آلماني باشگاه پرسپوليس داشته ايم، قصد جذب اين بازيکن را هم داريم که منتظر تصميم نهايي باشگاه پرسپوليس هستيم.
وي تصريح کرد: تمرينات خود را در تعطيلات نيم فصل در اهواز برگزار خواهيم کرد زيرا شرايط شهر هاي جنوبي در اين زمان براي برگزاري اردو بسيار مناسب است.
جلالي اظهار کرد: قصد داريم در نيم فصل دوم فولاد را به جايگاه واقعي اش باز گردانيم، البته از زمان حضورم در اين تيم روند رو به رشدي را مشاهده کرده ايم، اما مي خواهيم اين روند رو به رشد همراه با نتيجه باشد.
سرمربي فولاد خوزستان در خصوص کيفيت برگزاري ليگ نهم در نيم فصل اول گفت: اين موضوع نياز به بررسي بسيار دقيق دارد و نمي توانم بدون بررسي و آناليز نيم فصل اول با ليگ هاي گذشته در اين خصوص اظهار نظر کنم.
جلالي با اشاره به نبود پديده در ليگ نهم اظهار کرد: معتقدم هيچ پديده اي را در ليگ نداشته ايم زيرا بازيکني که به عنوان پديده انتخاب مي شود بايد توانايي هاي خاصي داشته باشد.
وي در خصوص ملاقاتش با هاشميان رييس کميته دوپينگ فدراسيون فوتبال گفت: جلسه دو ساعته اي را داشتيم و معتقدم اين جلسه براي هر دو طرف بسيار مثبت بود.
جلالي افزود: صحبت هاي هاشميان مقداري در من رفع نگراني کرد و شايد اطلاع رساني بيشتر بتواند مشکلات زيادي را کاهش دهد.
وي ادامه داد: تصور ما اين است که دوپينگ به نحو گسترده اي وجود دارد ولي هاشميان مي گويد بين مکمل و مواد دوپينگي تفاوت وجود دارد. بايد در اين زمينه آگاهي هاي بيشتري دهيم تا خانواده فوتبال با خيال راحت تر به کار خود ادامه دهد.
سرمربي تيم فوتبال فولاد گفت: پس از اين جلسه متوجه شدم خيلي از تزريق ها مي تواند دوپينگ نباشد و شايد اگر ليست دارو هاي ممنوعه اعلام شود، بسياري از شبهات کمتر خواهد شد.
وي افزود: اميدوارم کميته دوپينگ فدراسيون فوتبال با انجام ‌آزمايش هاي بيشتر شبهات به وجود آمده در اين خصوص را نيز کاهش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *