جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۸

خاوری در ویلای 4میلیارد تومانی تورنتو

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 188748
روزنامه انگلیسی گلوب اند میل با اشاره به خودداری مدیرعامل سابق بانک ملی از بازگشت به ایران نوشت وی کانادایی و دارای منزلی با قیمت حدود 4 میلیارد تومانی در تورنتو است.

به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی گلوب اند میل با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد عدم بازگشت مدیرعامل سابق بانک ملی به ایران نوشت وی دارای تابعیت کانادایی است.

بر اساس این گزارش محمد رضا خاوری که مدیریت بزرگترین بانک اسلامی جهان و یکی از بزرگترین بانک های ایران را عهده دار بوده است دارای تابعیت دوگانه ایرانی کانادایی است.

وی که برای سفری کاری به لندن سفر کرده بود از بازگشت به ایران خودداری کرده و از آن جا با پروازی به فرانکفورت آلمان و از فرانکفورت به مقصد تورنتو پرواز کرده است.

بانک ملی ایران نقش مهمی در زمینه اختلاس موسوم به 3 هزار میلیارد تومانی داشته است و در عین حال تاکنون اتهام مستقیمی علیه خاوری، مدیرعال وقت این بانک مطرح نشده است.

بر اساس این گزارش خانواده خاوری در کانادا زندگی می کند و اسناد مربوط به ثبت اسناد در کانادا نشان می دهد وی دارای منزلی به نام خود در تورنتو است. این خانه به مبلغ 2.925 میلیون دلار معادل 3.8 میلیارد تومان در 30 جولای 2007 خریداری شده است.

خبرنگار گلوب اند میل به این خانه مراجعه کرده و زنی که در را بازکرده از پاسخ دادن به پرسش های وی خودداری نموده است.

دولت کانادا نیز تاکنون از اظهارنظر در مورد حضور یا عدم حضور خاوری در کانادا خودداری کرده است. این کشور قرارداد استرداد مجرمان را با ایران امضا نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Saudi Arabia
خبرنگار این روزنامه فکر کرده است که 4 میلیارد تومان برای مسئولان ایرانی پول است. نمی داند که ایرانیان بویژه برخی مسئولان ما پر مایه تر از این هستند.
Iran, Islamic Republic of
جالبه اين آقا تابعيت كانادايي داشته بعد تو اين مملكت چه پست مهمي داشته،خوب راه براي دزدان و همدستانشون هموار بوده.
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال اين آقا در كسوت مسولين نبودند آيا باز هم چنين ثروتي داشته اند پس اين قانون از كجا آوردي را چه وقت ديگر بايد اجرا كرد اصلا چه كسي بايد اجرا كند ؟ باشه ماهم خدايي داريم .
Iran, Islamic Republic of
آقاي رئيس جمهور كه دم از عدالت و عدالت خواهي مي زنند و عنوان مي كنند كه دولت ايشان پاكترين دولت در تاريخ است، لطفا به مردم ايران جواب دهند. آقاي خاوري در زمان رئيس جمهور فعلي به مديرعاملي بانك ملي منصوب شدند.
United States
مگر ميشود مسئولين اطلاعات و يا حراست بانكها از اين موضوع خبر نداشته باشند ...فكر ميكنم خيلي هاي ديگر در اين اختلاس دست دارند وقتي خودروي يك آقازاده 6 ميليارد تومان است اين اختلاس ها هم هست ..كاشكي اين نفت ما تموم ميشد كه همه چشم و گوششان براي سرمايه هاي ملي باز بشه...
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجب عدالتي داريم يه آدمي مثل من موندم واسه 3ميلييون كه كارم و شروع كنم به هربانكي هم رفتم نشد كه نشد اونوقت آقايون و آقازاده هاشان با پول ماها چه ها كه نميكنن؟؟؟؟حرومشون بشه فقط اين ازم بر مياد
این آقا کانادایی بوده و مدیر بزرگترین بانک جهان اسلام بوده!!!؟؟؟
واقعآ متاسفم که جواب خون شهدا را هیچ نداریم که بدهیم .
چرا بایست وقتی همه چیز تمام شده تازه ملت بفهمند که چه کاره بوده و تابعیت کدوم کشور را داشته؟؟
Iran, Islamic Republic of
چطور ردگیری ارازل واوباش ودستگیری آنان درنیمه شب بالباس خواب ممکن است ولی ردگیری یک عامل فسادواختلاس برای مسئولین ممکن نیست . آقای احمدی نژاد بدلیل گرانی اجاره مسکن وعدم توانایی تهیه مسکن حتی بصورت اجاره برای همسروفرزندم همسرم درخواست طلاق داده است.امیدوارم روزی باکمک حضرت حجت ( عج ) من وشمابتوانیم گردن تمام مفسدان اقتصادی راشکسته و آنان را روسیاه نماییم