دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۹

بیادی: قالیباف دنبال ریاست‌جمهوری نیست

شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 191942
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم کار می‌کنیم گفت: قالیباف هم سمت‌های زیادی را در کشور تجربه کرده لذا دنبال ریاست جمهوری نیست.

به گزارش فارس حسن بیادی در مراسم بهره‌برداری از 7 کیلومتر بزرگراه شهید زین‌الدین اظهار داشت: تأخیرهای انجام شده در بهره‌برداری از 7 کیلومتر از بزرگراه شهید زین‌الدین باعث مسدود شدن این پروژه نشد.
 
وی با اشاره به قطع درختان این منطقه گفت: درختانی که در این منطقه وجود داشتند به دلیل قدیمی بودن قابلیت انتقال نداشتند لذا مجبور به قطع آنها شدیم اما 10 برابر درختان قطع شده را در دیگر نقاط شهر، درخت کاشتیم.
 
بیادی در پایان گفت: ما اهل دفاع از محیط زیست هستیم لذا حمایت از کسانی که به فکر محیط زیست هستند و هیچ‌ نگاه سیاسی در این زمینه ندارد در دستور کار ما قرار دارد و اقدامات آنها قابل تقدیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما که باور کردیم شما چی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دنبال ریاست جمهوری بودن خلاف شرع نیست که کسی بخواد انکارش کنه از اون گذشته گمانه ها و رفتارهای سیاسی حاکی از عزمی محکم برای شرکت در انتخاباته
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جوجه را آخر پاييز مي شمارند آقاي بيادي!
حتما آن موقع هم خواهي گفت كه گفته من براي آن موقع بود نه براي حالا ....!!!؟؟؟
البته دنبال رياست جمهوري بودن به هيچ عنوان عيب نيست ولي با مردم روراست صحبت نكردن عيب است!
Iran, Islamic Republic of
فعلا تمام حرکات و ژست های آقای قالیباف در راستای نامزدی ریاست جمهوری است. این را از مواضع ضعیف ایشان در فتنه 88 تا صحبت ها و سخنرانی های کنونی ایشان براحتی میتوان به آن پی برد.
Iran, Islamic Republic of
آقای بیادی از شما بعید بود خیلی زود شروع , و اقدام به تبلیغات نامزدی ریاست جمهوری کرده اید!!!!
Iran, Islamic Republic of
رئس جمهور آینده دکتر علی اکبر ولایتی خواهد بود .

دکتر ولایتی فردی فرهیخته با هوش و سیاستمداری زبر دست که در خط امام و رهبری است و به نحو احسن و عالی امتحان خود را به ملت و رهبری پس داده است.
United States
همون بهتر که دنبال رییس جمهور شدن نیست چون رییس جمهوری هم دنبال اون نیست...

عمرا رای نمیاره...مشایی در صورت تایید صلاحیت رای بالایی خواهد آورد تا ...
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بفرماييد رئيس جمهور شويد- وقتي تو 7+8 به اقا سهم ميدن یعنی قصد ورود دارن دیگه
قالیباف خیلی کار کرده و بی سرو صدا شنبه 30 مهر انتهای همت به سمت تهرانپارس گشایش یافت و بی سرو صدا خدا میدونه روی ترافیک منطقه شمال غرب تهران چه تاثیر مثبتی داره.