سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

استعفای ۳ هزار راننده سرویس در اصفهان

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 190196
رانندگان سرویس مدارس، به خاطر یک نوبته شدن آموزشگاه ها، حاضر به جابجایی دانش آموزان نیستند

رانندگان تاکسی اصفهان دیگر حاضر نیستند مسافران کوچک خود را به مدارس برسانند. آنها به صورت یکجا و دسته جمعی استعفا کرده اند و می گویند چون مدارس یک نوبتی شده، دیگر در سرویس مدارس کار نمی کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان می گوید: "با یک ‌نوبته شدن مدارس، حدود ۳ هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس اصفهان استعفا داده‌اند."
به گفته علیرضا تاجمیر ریاحی، تا پیش از باز شدن مدارس در مهرماه، نرخ کرایه سرویسهای مدارس مشخص نبود، ولی اکنون که نرخ کرایه مشخص شده، رانندگان سرویسهای مدارس، استعفا داده اند.
این مقام مسئول، تاکید می کند هم اکنون مدارس اصفهان به حداقل ۵۰۰ تاکسی نیاز دارند تا بچه ها را به مدرسه ببرد و بازگرداند، زیرا بخشی از نیازهای حمل و نقل مدارس را تاکسیرانی، تامین کرده.
در این شهرستان حدود ۶هزار دستگاه خودرو شخصی در قالب ۴۰ شرکت حمل و نقل، ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را انجام می‌دهند. مسئولان شهرداری تاکید می کنند در مناطق ۱۴‌گانه این شهر ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی شهری برای سرویس مدارس اختصاص داده شده، ولی هنوز کمبود ۵۰۰ دستگاه دیگر، محسوس است.
اخبار اصفهان حاکی از گلایه رانندگان مستعفی به خاطر کم بودن میزان کرایه است. آنها می گویند با قیمت فعلی سوخت و هزینه های نگهداری از تاکسی، به صرفه نیست خودروی خود را برای تنها یک نوبت صبح، در اختیار مدارس قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *