جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳

هلاکت مردشماره۲ احرار الشام+عکس

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 414458
مرد شماره ۲ گروه تروریستی احرار الشام در هجوم این گروه به شهر ادلب سوریه به هلاکت رسید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «ابو جمیل قطب» معاون فرمانده کل و مرد شمارهٔ دو گروه تروریستی احرار الشام در هجوم گروه‌های تروریستی برای اشغال شهر ادلب به هلاکت رسید.


گروه احرار الشام جزء گروه‌های تروریستی فعال در شمال سوریه است که با داشتن تفکر وهابی به گروه القاعده نزدیک است و این گروه از حمایت‌های بی‌شمار ترکیه برخوردار است.


گروه‌های تروریستی در چند روز اخیر حمله همه جانبه‌ای را برای اشغال شهر «ادلب» در شهر سوریه آغاز کردند که با مقاومت نیروهای ارتش سوریه و مردم این شهر، تروریست‌ها در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند و ده‌ها تن از آن‌ها در این هجوم به هلاکت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روزبه
قعر جهنم جايگاه شان باد
صادق
این حرامزاده ها حتی عکس جنازه هاشون هم دستکاری شده است! درتصویر اگر دقت کنید انگشت اشاره این جنازه داعشی بالاست و عدد یک رو نشون میده.این عمل دربین داعشیان یک عمل سمبلیک است که اشاره به پروردگار و مثلا یکتا پرستی اونها داره که درعکسهای مختلف داعشیان (البته درحال زنده بودن!)بارها این عمل رو از اونها دیده ایم.
علی رحمانی
به جهنم رفتنت مبارک