دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۵

اسم خیابان خالداسلامبولی راعوض کنید

سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 161350
جمهوری اسلامی نوشت:


دولت موقت مصر هم برای از سرگیری رابطه با ایران شرط تعیین می‌کند!

نبیل العربی وزیر امورخارجه دولت موقت مصر به عنوان پیش شرط برقراری روابط سیاسی با جمهوری اسلامی ایران گفت: باید نام "شهید خالد اسلامبولی" از خیابان تهران برداشته شود.

به گزارش روزنامه القبس کویت، نبیل العربی ادامه داد: ایران پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ می‌خواهد نقش تاثیرگذاری در منطقه داشته باشد و این حق این کشور است اما نباید این وضعیت باعث شود ایران به یک کشور دشمن تبدیل شود.

البته وزیر خارجه دولت موقت مصر این مطلب را هم گفته است که "مصر صفحه جدیدی را در روابط با همه کشورهای جهان باز خواهد کرد. همه کشورهای جهان به جز اسرائیل و آمریکا در تهران سفارتخانه دارند. می‌توان مشکلات امنیتی میان تهران و مصر را حل کرد و به مبادله سفیر میان دو کشور اقدام کرد."

العربی هر چند افزوده "مصر از این به بعد مانند دوره حسنی مبارک، گنج استراتژیک اسرائیل باقی نمی‌ماند." ولی هیچ تعهدی برای قطع رابطه قاهره با رژیم صهیونیستی نداده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غلط فرمودن
Iran, Islamic Republic of
اينها تفاله هاي رژيم مبارك هستند مردم قيام كردند و در برابر آن ايستادند . فكر نكنم مردم مصر موافق نظر دولت موقت باشند
Latvia
اين كه همان شرايط زمان حسني مبارك است. پس چه چيزي در مصر عوض شده است؟
Iran, Islamic Republic of
حذف نام شهيد خالد اسلامبولي؟!
حتما فردا در خواست بعدي آنها حذف نام و راه حضرت امام (ره) است چون بنظرشون تنش زاست و سپس حذف روش انقلابي امام خامنه اي است .
Iran, Islamic Republic of
اين كه همون حرفهاي رژيم مبارك است كه نا مبارك بيان مي کرد. پس نتيجه مي گيريم تغييري در روند سياستگذاري مصر اتفاق نيفتاده و انقلاب مصر مصادره به نفع غیر اسلامی ها شده