سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نوروزي فني ترين كشتي گير فرنگي جهان

جمعه ۲۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 186551
طبق گفته سرپرست تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران، فدراسيون بين المللي كشتي (فيلا)، 'اميد نوروزي' قهرمان وزن ۶۰ كيلوگرم پيكارهاي كشتي فرنگي جهان در شهر استانبول تركيه را به عنوان فني ترين كشتي گير اين مسابقه ها برگزيد.
به گزارش ايرنا، 'جعفر اولياء' پنجشنبه شب در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي، اعلام كرد كه مسوولان فدراسيون بين المللي كشتي، 'اميد نوروزي' كشتي گير شايسته تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان را به عنوان بهترين و فني ترين كشتي گير اين مسابقه ها انتخاب كردند.
اولياء اضافه كرد: اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي ايران در پيكارهاي كشتي قهرماني سال ۲۰۱۱ بزرگسالان جهان در شهر استانبول تركيه و گزينشي بازي هاي المپيك ۲۰۱۲ لندن، هم از نظر فني و هم از نظر اخلاقي، قهرمان واقعي بودند.
سرپرست تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در پيكارهاي جهاني كشتي در شهر استانبول تركيه يادآور شد: تيم ملي كشتي فرنگي ايران در حقيقت فقط با چهار كشتي گير به جنگ حريفان جهاني خود در شهر استانبول تركيه رفت و با اين تعداد كشتي گير، در حضور تيم هاي بيش از يكصد كشور دنيا به مقام سوم جهان رسيد.
وي گفت: 'محسن حاجي پور' و 'قاسم رضايي' كشتي گيران وزن هاي ۵۵ و ۹۶ كيلوگرم تيم كشورمان در همان ابتدا با قرعه كشتي گيران منحوس رژيم غاصب اشغالگر قدس برخورد كردند و كشتي نگرفتند و 'حيبب الله اخلاقي' نيز در نخستين كشتي خود در مبارزه با كشتي گير تيم كشور ميزبان (تركيه)، قرباني بي عدالتي داوران شد و نتوانست تيم كشورمان را تا پايان مسابقه ها ياري كند.
بنابر اين، تيم ملي قدرتمند كشتي فرنگي ايران فقط با چهار كشتي گير باقيمانده خود، به جنگ حريفان جهاني رفت.
اولياء ادامه داد: استحقاق مردان دلاور كشتي فرنگي ايران در كارزاز پيكارهاي جهاني كشتي فرنگي در شهر استانبول تركيه، مقام قهرماني بود ولي به هر صورت دفاع از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين، جزو اصول كشورمان است و همه بايد از آن تبعيت كنيم.
اولياء در پايان خاطرنشان كرد: آزادكاران كه هم اكنون در شهر استانبول تركيه حضور دارند، همگي بدون هيچ مشكلي آماده حضور در پيكارهاي كشتي قهرماني بزرگسالان جهان در تركيه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *