جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳

اعتراض ۵نفره که تفریح خبرنگاران شد+عکس

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 392183
تعداد انگشت شماری از منافقین صبح امروز در مقابل هتل کوبرگ با سر دادن شعارهای بی‌مفهوم خود را به سوژه تفریح خبرنگاران و اصحاب رسانه در وین بدل کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دومین روز از دهمین دور مذاکرات هسته ای در وین از صبح امروز با مذاکرات کارشناسان و معاونان آغاز شد و این مذاکرات در حالی در هتل کوبورگ پیگیری می‌شود که گروهی پنج نفره از منافقین از دقایقی پیش با حضور در مقابل این هتل با در دست داشتن پلاکارد و فریاد قصد جلب توجه داشتند.

این گروه پنج نفره سعی کردند با فریاد زدن و سر دادن شعارهایی همچون دموکراسی و آزادی با مریم رجوی! جلب توجه کنند و عکاسان و خبرنگاران را به سمت خود بکشند.

تعداد محدود منافقین به منظور تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران معمولا در هر دور از مذاکرات چنین اقدامی را انجام می دهند که اغلب باعث خنده و تفریح خبرنگاران و عکاسان حاضر در نشست می شوند.


بی توجهی رسانه‌ها به این عده نیز معمولا باعث عصبانیت و فریادهای بیشتر آنها می‌شود.

گفتنی است بيش از ١٠ هزار ايراني در وين زندگی می‌کنند و این پنج نفر تلاش دارند خود را نماینده همه این ۱۰ هزار نفر معرفی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این دالتونهای کله پوک معلوم نیست چقدر پول گرفتن که حاضر به این دلقک بازیه احمقانه شدن
حران
Iran, Islamic Republic of
جالبه عکاسه سیگار به دست داره عکاسی میکنه!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
United States
آخی ... طفلیا...