جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مردم همه آمدند:

فتنه دهه چهارم هم خنثی شد

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 83751
فتنه دهه چهارم هم خنثی شد

چهارمین فتنه انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه کشور خنثی شد.

به گزارش جهان، پس از ماجرای بنی صدر و منافقین در سال 58، قائله آقای منتظری در سال 68، کوی دانشگاه 78، اینبار نیز در سال 88 فتنه انگیزی جریان سکولار و ضد انقلاب با عنایت ویژه پروردگار، رهنمودهای امام مهربان، تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و حضور دوستداران کشور و انقلاب خنثی شد.

بنابراین گزارش، در روزهای گذشته پخش بخشهایی از سخنان امام عزیز ـ خمینی مهربان ـ از صداوسیما و تطابق آن با شرایط فعلی نشان از عمق تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سناریوهای تکراری جریان ضد انقلاب، برای براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت که به خصوص برای جوانان، بسیار جذاب و جالب توجه بود. 

اما حضور یکپارچه مردم ایران و تجدید بیعت با خمینی کبیر و جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه ای، بار دیگر فتنه ی فتنه انگیزان را خنثی نمود و  جمله "خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" را معنای دوباره بخشید.

امروز جمعه، مردم سراسر کشور پس از نماز جمعه  با حضور در تظاهراتي گسترده، اعتراض، خشم و انزجار خود را از توهين به ساحت مقدس امام خميني (ره) اعلام كردند و برخورد با توهين‌كنندگان را خواستار شدند.

به گزارش جهان، تظاهركنندگان با حمل برخي پلاكاردها، تصاوير و بيانات مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) با نشان‌دادن عشق و علاقه‌ خود به امام (ره) و مقام عظماي ولايت، از توهين‌كنندگان به ساحت مقدس امام خميني (ره) اعلام بيزاري كردند.

راهپيمايان هم‌چنين با پلاكاردهايي با مضامين "ما تا آخر با ولايتيم"، "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده"، "امام خميني حقيقت هميشه زنده است"، "مرگ بر اسرائيل"، "حزب فقط حزب علي، رهبر فقط سيد علي"، «رهبرا از تو به يك اشارت از ما به سر دويدن » ارادت خود را به ولايت فقيه نشان دادند.

راهپيمايان هم‌چنين شعارهاي « الله‌اكبر»، « مرگ بر ضدولايت فقيه»، « مرگ بر آمريكا» ، «مرگ بر اسرائيل» ، «ابوالفضل علمدار خامنه‌اي نگهدار»،‌ « حزب فقط حزب علي رهبر فقط سيدعلي»، « خميني خميني راهت ادامه دارد»، « استقلال ، ‌آزادي، جمهوري اسلامي» ، «خامنه‌اي كوثر است دشمن او ابتر است»، «خامنه‌اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است»، «اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده»، «حسين حسين شعار ماست خميني افتخار ماست» را سر دادند. 

راهپيمايان هم‌چنين پلاكاردهايي در دست داشتند كه بر آنها نوشته شده بود " هتك حرمت ساحت مقدس امام خميني را شديدا محكوم مي‌كنيم" ، " ما تا آخر با ولايتيم " ، " امام خميني (ره) يك حقيقت هميشه زنده است" ، "اللهم العن آل‌ اباسفيان " ، "جانم فداي رهبر " ،‌ "لبيك يا خامنه‌اي لبيك يا حسين است" و "دشمن را خوب بشناسيد مبادا از شناسايي دشمن غفلت كنيد (مقام معظم رهبري)".

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *