سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۹

زیباکلام:با بندبند وجودم از انقلاب دفاع می کنم

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 107378
دکتر صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران و صاحبنظر امور سیاسی در گفتگو با خبرنگار پارسینه در پاسخ به این سئوالی در مورد پیامدهای میزگرد جنجالی و پربازتاب در شبکه 4 پیرامون ملی شدن صنعت نفت گفت: بعد از این مناظره من دیگر به تلویزیون دعوت نشدم.

وی افزود: البته من خیلی کم به این میزگردها و برنامه ها دعوت می شوم، البته مسئولین صداوسیما هم به خوبی می دانند که من خیلی دنبال گفتن چیزهایی نیستم که خوشایند آنان باشد و هرچه به عقلم برسد را مطرح می کنم، ظاهرا مسئولین صداوسیما بعد از آن مناظره ای که من از عملکرد رضاشاه دفاع کردم ، به این نتیجه رسیده اند که دیگر از من برای شرکت در این نوع برنامه ها دعوت نکنند.

زیباکلام در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید با وجود چهره های اصلاح طلب یا منتقد دیگر، چرا شما به این نوع میزگردهای تلویزیونی دعوت می شوید گفت: فکر می کنم از ابتدای انقلاب و حتی قبل از انقلاب برای مسئولین نظام اثبات شده است که من با وجود اینکه نظرات منتقدانه ای دارم اما با تمام وجود از نظام دفاع می کنم.

وی تصریح کرد: من با بند بند وجودم به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارم و اگر نظام به خطر یا در معرض تهدید بیفتد با تمام وجود از آن دفاع می کنم، چون بحث انتقاد از عملکرد دولت و دفاع و باور داشتن به اصل نظام را جدا می دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا که لیبراله!
Iran, Islamic Republic of
از رضاشاه و همه عناصر ضد نظام و انقلاب و امام(ره) دفاع كردن و تعريف كردن و تئوري هاي ليبرالي نظام هاي ضد اسلامي و ضد انقلابي را درس دادن و ... با اعتقاد به نظام و دفاع بندبند وجود از آن قابل جمع نيست!!!
Iran, Islamic Republic of
این زیباکلام که وضعیتش معلومه جز این که از رضا قلدر دفاع کنه که ازش انتظار دیگه ای نمیره.مجبوره بگه از نظام دفاع میکنه هر موقع رفت خارج تو صدای آمریکا هم از نظام دفاع کرد مرده
Iran, Islamic Republic of
ناقلا مگه بندبندشو وقف ما نكرده بود؟؟؟ رئيس اوباما
Iran, Islamic Republic of
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید!
Iran, Islamic Republic of
این هم بزرگترین و مضحکترین دروغ سال از آقای زیبا کلام حامی بزرگ و وکیل مادام العمر جناب رضا خان فقید.
Iran, Islamic Republic of
آ آ آ آ آ ف ف ف ف ف ر ر ر ر ین
Iran, Islamic Republic of
وای وقتی خوندم............ تابته ایشان هم جزو مردم خداجویند پس .........
بعد تازه مگه چند وقته دعوت نشده....... مثلا حسن عباسی هم که5 سال و نیم ممنوع التصویر بود هنوز صداسیما نیومده باد همینو بگه
Iran, Islamic Republic of
ایشون در یکی دیگر از میزگردهای تلویزیونی فرمودند: سلول سلول بدن من لیبرال است! حالا معلوم نیست چطوری یک لیبرال دو آتشه قبله آمالش امریکاست با بند بند وجودش حامی نظام شده!