جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یک سانحه هوایی دیگر این بار در مشهد

جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب: 58190
یک فروند هواپیمای ایلوشین مسافربری شرکت هواپیمایی آریا در مسیر تهران-مشهد لحظاتی پیش در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شد.
مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفتگوی کوتاه با مهر با تایید این خبر گفت: این هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شده است.
اسماعیلی افزود: هرگونه اطلاعات بیشتر در باره این خبر را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنید. هنوز از تعداد کشته شدگان این سانحه هوایی اطلاعات در دسترس نیست.
رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری در گفتگوی کوتاه با مهر از هر گونه اظهارنظر درباره این سانحه هوایی خودداری کرد. اطلاعات تکمیلی درباره این خبر متعاقبا منتشر می شود.
پرواز شماره 1525 تهران- مشهد که ساعت 17 از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد حرکت کرده بود هنگام فرود به علت ترکیدن لاستیک از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد خارج شد.
نه روز قبل نیز یک فروند هواپیمای توپولف مسافری شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 7908 در مسیر هوایی تهران- ایروان 16 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حوالی شهر قزوین دچار سانحه شد و سقوط کرد. در این سانحه تمام مسافران آن کشته شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *