سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۵

تجاوز وحشیانه عضو ارشد کومله به یک زن

پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 167209
جنايات و اعمال وحشيانه گروهك كثيف كومله از اول انقلاب تا به حال آن قدر زياد و بي شمار است كه عدد و ارقام آن از حساب ها خرج شده است.
به گزارش جهان به نقل از بولتن کومله ای که مدعی دفاع از حقوق زنان است، کومله ای که یکی از محورهای شعاریش دفاع از تساوی حقوق زن و مرد است، کومله ای که اسلام را به خشونت جنسی علیه زن محکوم می کند، کومله ای که جز فساد، جز قتل جز جنایت علیه بشریت ارمغان دیگری برای مردم کردستان به همراه نداشته است، کومله ای که در اقدامی وقیحانه و بی شرمانه به زنانی که با هزاران آرزو و امید، فریب این گروهک و شعارهایشان را می خورند، تعرض می کند، کومله ای که زنان را از کردستان تشویق به خیانت به شوهران خود و پناه بردن به اردوگاه کومله می کنند، این بار نیز برای چندمین بار در جنایتی غیر انسانی دختری را مورد تعرض جنسی قرار دادند.

اين كار توسط سردسته اين گروهك يعني بهرام رضايي انجام شده است. البته اين اولين اقدام كثيف اين شخص نيست. بهرام رضایی چهره شناخته شده و تروریستی اين گروهك كسي است که بارها رزمندگان اسلام را به صورت بيرحمانه‌اي به شهادت رسانده است. بارها به زنان زیادی تعرض کرده و علی رغم اینکه این زنان متاهل بوده اند در مقابل دستان بسته همسرانشان، وحشیانه به آنان تجاوز کرده است. حتی سال قبل به زنی در مقابل چشمان کودک ۵ ساله اش تعرض کرد. و این بار دختری دیگر بنام «سهیلا نوری» معروف به سیران را مورد تعرض جنسی قرار داد.

سهیلا نوری طی نامه ای پر از حزن و اندوه، دیگر نتوانست تحمل کند و پرده از اين راز و ماهيت كثيف رضايي و كومله برداشت. اين دختر بيچاره، به خاطر اين عمل تصميم به خودکشی گرفته است. يقينا در صورت انجام چنين عملي (خداي ناكرده) مسئوليت آن بر عهده بهرام رضایی و گروهك کومله است.

در اینجا توجه شما خوانندگان عزیز را به خواندن این نامه جلب می نمایيم. این عین نامه ارسالی از سهیلا نوری عضو فریب خورده گروهک تروریستی کومله که مدعی دفاع از زن و کرامت زن است می باشد . قضاوت را بر عهده شما می گذاريم:

مدیریت محترم وب سایت سیاسی افشاگري كومله ۱۹۱۷ با احترام:

يك حقيقّت تلخ از كومله جناح (عمر ايلخانى زاده)

لازم دانستم كه براى يك بار هم شده حقيقّتى را افشا كنم كه سالهاست من اسير آنم، و بر خلاف ميلم هر روز اين حقيقّت تلخ تكرار ميشود.

سرآغاز حقيقّت تلخ از آنجا شروع شد كه من هم مثل قربانيان قبلى و كنونى به كومله ملحق شدم. در روزهاى اوايل ورودم شبى از سوى يكى از مسؤلين جانى به نام بهرام رضائى به اطاقش دعوت شدم و يك ليوان شربت مخلوط به قرص (واليوم) تعارف كرد و من هم از روى بى اطلاعى شربت را خوردم كه بعد از مدتى كمى واليوم كار خودش را كرد و خوابم برد و بعدها مورد هجوم تعرض جنسى خواسته هاى شيطانى بهرام رضائى شدم و براى مدتى و ناخواسته در تصاحب بهرام بودم. و اين شيوه عملكرد هر روز مرا به نوعى تعذيب مي داد.البته جهت محض اطلاع شما تنها من نبودم كه قربانى خواسته هاى ددمنشانه مسؤلين كومله باشم متأسفانه تمام زنانى كه در آنجا بودند قربانى اين عملكرد مسؤلين به نام مدافع حقوق زنان بودند.

كومله از لحاظ اقتصادى و مالى در وضعيت بدى قرار دارد و براى جبران اين وضعيت، تن به هر كارى مى زند.به عنوان نمونه عده اى از دختران كه يكى از آنان من باشم به درخواست كومله مى بايستى تن به كار تن فروشى مى داديم تا شايد كمى از مشكلات مالى شان حل شود.كه در همين راستا در شهر سليمانيه (كردستان عراق) از طريق هتلها بر خلاف ميل اغلب ما تن به اين كار داديم. و به مدت شش ماه ادامه داشت تا اينكه از طريق نيروهاى امنيتى سليمانيه كشف و بازداشت شديم .و بعد از سه ماه زندانى علاوه براينكه آزاد شديم از طريق كومله راهى شهر اربيل شديم. و در آنجا از طريق آرام مدرسى، كه مسؤل كميته اربيل كومله بود با يك سرى زنان تن فروش كه همه شان عضو كومله هستند آشنا شديم كه در هتلهاى مدرن اربيل كار ميكردند. و اكنون اين زنان بنا به قولى كه كومله به آنان داده كه به محض اينكه بحران مالى كومله بهبود يابد آنانرا به خارج ميفرستد (البته همه اينها خالى بندى است). و اين است حقوق زن از ديد كومله.

سهيلا نورى معروف به سيران اهل مريوان و مقيم اربيل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عاقبت دم خوري با منافقين همينه
همه اين ترورييستها مشگل شديد اخلاقي دارن شرف و ناموس انسانيت ...برايشان ذره اي اهمييت ندارد
Iran, Islamic Republic of
باید با یک عملیات برون مرزی برای همیشه این فاسدان زمین را محو کرد
Iran, Islamic Republic of
تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی از این سنخ و قماشند...
جالبه !! وجه مشترک کومله ومنافقین وگروههای تکفیری وضد نظام جمهوری اسلامی ، همه همین است !