جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

انتقاد منصور برزگر از رییس جمهور

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 409417
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید اگر رییس جمهور وقتی را برای دیدار با لالوویچ اختصاص می داد مطمئنا به سود کشتی ایران تمام می‌شد.
به گزارش جهان، منصور برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد ایران جهت حضور در جام جهانی پیش‌رو اظهار کرد: خدا را شکر نفرات دوم تیم ملی بسیار جوان و با انگیزه هستند و آن طور که عملکردشان را در جام تختی مشاهده کردم نشان دادند پشتوانه‌های بسیار خوبی برای کشتی ایران خواهند بود.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: متاسفانه روس‌ها از آنجایی که در کشتی افت زیادی داشتند همواره با اعمال نفوذ در اتحادیه جهانی کشتی و تغییر قوانین سعی خود را می‌کنند تا در المپیک بیشترین مدال را کسب کنند، اما ان‌شاءالله با کشتی‌گیران جوانی که در ایران داریم بتوانیم مقابل اعمال نفوذ روس‌ها پیروز شویم و در المپیک نیز آنها را شکست دهیم.

وی با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی بسیار پر کار است و توجه ویژه‌ای به جوانان دارد. من آینده کشتی ایران را درخشان می بینم، چرا که در عمل توجه خوبی به جوانان می‌شود و این باعث خواهد شد در هر وزن چند کشتی‌گیر خوب داشته باشیم و هیچ گاه احساس خلاء نکنیم.

برزگر در ادامه درباره مهیا نشدن دیدار رییس اتحادیه جهانی کشتی با رییس جمهور برای دومین بار گفت: کشورهای دیگر مخصوصا روس‌ها به این مورد توجه ویژه‌ای دارند و هر وقت لالوویچ به این کشور سفر می‌کند دیداری با پوتین انجام می‌دهد. به اعتقاد من بهتر بود رییس جمهور یک وقت کوتاه هم که شده برای دیدار با لالوویچ اختصاص می‌داد هر چند که می دانم سر ایشان شلوغ است. مطمئنا این ملاقات کمک زیادی به کشتی ایران می‌کرد.

وی با بیان این که لالوویچ مهره سرسپرده روس‌ها است گفت: روس‌ها همه کار می‌کنند تا نفوذ خود را در اتحادیه جهانی حفظ کنند و آن را بیشتر هم کنند، اما ما هیچ کاری برای لالوویچ و لالوویچ‌ها نمی کنیم و می‌خواهیم بدون این که خرج کنیم به همه چیز برسیم و همه چیز را مفت به دست بیاوریم. متاسفانه ما هیچ کمک مالی به اتحادیه جهانی کشتی نمی‌کنیم. در حالی که در زمان یزدانی خرم و خطیب کمک‌های خوبی از طرف ایران انجام شد و باعث شد ارتباطات خوبی با مارتینتی شکل بگیرد و ما توانستیم در المپیک لندن خودی نشان دهیم. مساله دیگر این است که وقتی رییس فیلا و فیفا به کشوری می‌روند دوست دارند با سران آن کشور دیدار کنند و در دنیا برای این موضوع اهمیت ویژه‌ای قائل هستند تا استفاده‌های خاص خود را ببرند، اما متاسفانه این موضوع در کشور ما مورد غفلت واقع شده است.

پیشکسوت کشتی ایران در پایان با اشاره به عملکرد کشتی فرنگی در جام جهانی تهران نیز گفت: تیم ما جوان بود و به دنبال غافلگیری مقابل آذربایجان نتیجه‌ را واگذار کرد. این موضوع باید سبب هوشیاری مسئولان شود که اگر مدال می‌خواهند باید سرمایه‌گذاری‌ کنند. حتی روسیه و آمریکا هم از دست آذربایجان فرار می‌کنند و ما را با آنها همگروه می‌کنند. آذربایجان خودش نفر ندارد و مهره‌های ما و روسها را جذب می‌کند. اگر ما سرمایه‌گذاری‌ خوبی داشته باشیم باعث خواهیم شد در کشور انگیزه ایجاد شود و ورزشکارانمان علاقه ای به رفتن به آذربایجان نشان ندهند.

وی خاطر نشان کرد: به جای این که پول بیت المال را خرج رشته‌هایی کنیم که هیچ افتخارآفرینی برای ورزش ایران ندارند، باید در رشته‌های مدال آور هزینه کنیم. در حالی که متاسفانه به اندازه‌ای که برای یک فوتبالیست درجه چندم هزینه می‌شود برای یک مدال آور ایران که پرچم مقدس ایران را به اهتزاز در می آورد هزینه نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بريد يك رئيس جمهور بيكار پيدا كنيد. ايشان آنقدر مشغله دارند كه به كشتي نرسند. توقع نابجايي د ارند آقاي برزگر.