جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۵

هاشمی گفت من فقط یک خاطره گفتم!

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 216411
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باتوجه به شروع دور جدید فعالیت مجمع تشخیص، دولت قول همکاری بیشتری را نسبت به گذشته داده است.
به گزارش جهان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از اولین جلسه کاری مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس که از وی در باره حضور رئیس جمهور در جلسات دور جدید مجمع تشخیص سؤال کرد، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که بین ما و رئیس جمهور شده است دولت قول همکاری بیشتری را نسبت به گذشته و با توجه به شروع دور جدید فعالیت مجمع تشخیص داده است که فکر می‌کنم امسال حضور دولت در جلسات مجمع پررنگ‌تر از گذشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد طرح مذاکره با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آقای هاشمی در جلسه امروز گفت که من فقط یک خاطره گفتم و منظورم فضای امروز کشور نبود.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط معلوم نیست چرا این خواب دیدن ها و خاطره تعریف کردن های آقای هاشمی تناسب مناسبی با خط دهی روندهای جاری مملکتی در هر زمان، داره!
Iran, Islamic Republic of
1- آقاي رئيس جمهور معمولا خيلي دير به فكر مي افتند كه چكار بايد بكنند. عدم حضور ايشان در مجمع تشخيص مصلحت هم اينگونه است.
2- از صحبتهاي جناب آقاي رفسنجاني در خصوص رابطه با آمريكا بسيار راضي هستم. اميدوارم بر همين اساس عمل شود.
هاشمی آینده را می بیند .ای کاش درک می شد.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا، مگه کسی گفته منظور آقای هاشمی امروزه؟ حاشا و کلا !!!
Iran, Islamic Republic of
ما كه در زمان بدر و خيبر هستيم هيچگاه احساس ضعف نسبت به مذاكره با امريكا نميكنيم وهر زمان كه بخواهيم براي پيشبرد اهدافمان اقدام به مذاكره ميكنيم البته اگر شروط نظام و اقاي هاشمي را بپذيرند
United States
امام خمینی: هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
United States
امیدوارم هاشمی از تخت غرور و تکبرش پایین بیاد و اینهمه منم منم نکنه.
United States
اینقدر جنجال برای چی؟چرا اینقدر نسبت به سخنان هاشمی حساسیت به خرج می دهید؟ ایشان یک مطلب منطقی گفتند. واقعا چه فرقی است بین آمریکاوروسیه وچین و...؛ رابطه با آمریکا دیر یا زود برقرارمی شود. هرچه زودتر به نفع مردم تحریم زده ایران!
بنازم به سیاستمدار والا مقام ومغز متفکر که بعضا آرزوهای خود را یا بصورت خواب دیدن به ملت بیان میکند یا بصورت خاطره
آقای هاشمی و حرف همین جوری؟! (صرفاً تعریف یک خاطره) ؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا ایشان مرد خاطره ها و خواب ها تشریف دارند!
United States
«هاشمی آینده را می بیند ...»!!!!
یعنی امام و مقام معظم رهبری آینده را نمی دید و نمی بینند؟! مواظب باش عشق به هاشمی کور و کرت نکند!
Iran, Islamic Republic of
اقدامات بي حساب و كتاب دولت و بدون آينده نگري را چي...؟؟؟ مناسبت با گزينه هاي روي ميز دشمنان داره يا نه...؟؟؟ همه دشمنان اين كشور و مردم چشم اميدشان به ندانم كاري و بي لياقتي برخی مديران بي كفايت اين كشور است .هم هزينه انها را كم ميكنند و هم ريشه اعتقادي مردم را ضعيف، اين كه بهتره...!!!
United States
آخی - فقط یه خاطره اونم از یه پیر سیاست تو موقعیت کنونی - بعضی ها خیلی دوست دارن برا این مردم هی خاطره رقم بزنن
Iran, Islamic Republic of
آینده را می بیند چون خودش طراح آن است!
هاشمی سیاستمدار کار کشته ای است خوب می داند وظیفه حکومتها برقراری ارامش و امنیت و زندگی خوب برای مردم است
Iran, Islamic Republic of
چرا بقیش رو نگفتی؟ جواب امام(ره) چی بود؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مهاجرانی که در سال 70 حرف هاشمی را گوش کرد و برای ارزیابی جامعه پیشنهاد مذاکره با آمریکا را داد و آبروی خودش را برد تا آقای هاشمی برای برنامه بعدیش که ارتباط با آمریکا بود ؛ جو جامعه دستش بیاید .
Russian Federation
اشکال نداره آقا فقط یک خاطره گفتید پس معطل نکنید جواب این رسانه ها و دولت های خارجی را بدهید و شفاف سازی کنید البته اگر صداقت دارید
Iran, Islamic Republic of
اگر ايشان در نظام جمهوري اسلامي ايران سمتي نداشت ميشد قبول كرد اينگونه خاطرات خود را تعريف كند ولي ايشان با سمت بالايي كه دارن نميتوانند خاطرات ... آنهم در رسانه عمومي بازگو كنند. با توجه به مشكلات عديده اي كه ايشان از طرف خانواده خود دارد وتا زماني كه حل نشود ايشان خاطرات(!!) ديگري را حتما تعريف خواهند كرد و با توجه به كهولت سن خاطرات خود را بر اساس آنچه نظرشان است خيال پردازي خواهند نمود. بياييد همه براي نجات ايشان از شر شيطان كه بدجوري گريبانشان را گرفته دعا كنيم. خدا وكيلي هيچكس باندازه امام حاضر امت از حرفهاي ايشان دلش خون نيست. چطور ايشان تحمل ميكند ما هم از خداوند بخواهيم كه صبرش را به ما هم عطا كند. ان‌شاءالله
Iran, Islamic Republic of
تا تندروها هستند امثال هاشمي كماكان منزويند
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نوشته ايشان كه هاشمي...منزويست خواستم تاييد كنم مطلب ايشان را كه بله ما هميشه در مقابل امثال هاشمي ها تندرو هستيم و بلكه براي گير انداختن آقازاده هايشان دوان دوان هستيم.
Iran, Islamic Republic of
تحریف تاریخ نکنید:
هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است.(امام خمینی)
نه اینکه هاشمی زنده است، تا نهضت زنده است!!!!!!!!
چقدر فرق است بین این دو جمله.
آیا جمله امام برای هاشمی خصوصیتی ایجاد میکند یا قانون کلی است؟ همه ما در سایه نظام زنده هستیم.
دقت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر ایشون آینده رو میدید، کلاه گشاد فتنه بر سرش نمی رفت، با نامه معروفش به رهبر بدجوری خودشو از چشم انداخت
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی ما 33 ساله ارتباط با امریکا نداریم و سربلند و سر افرازیم یا کشورهایی بعنوان مثال افغانستان علاوه بر غارت ان کشور سربازان آمریکایی دمار از روزگار مردم بیچاره آنجا در آورده اند در آنجا مصحف گرانقدر الهی را مورد هتک حرمت قرار می دهند امریکا از ارتباط با کشور ها چنین خواسته هایی یا در حد این خواسته ها دارد ولا غیر