يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

يارانه بليت مترو در سال آينده افزايش مي‌يابد

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 158119
استاندار تهران در خصوص پرداخت يارانه مترو در سال آينده، گفت: پرداخت نكردن يارانه بليت مترو از سوي دولت به شهرداري بهانه‌اي بيش نيست و يارانه در سال آينده افزايش مي‌يابد.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در خصوص يارانه بليت مترو در سال آينده، اظهار داشت: يارانه بليت مترو در سال آينده پرداخت مي‌شود و افزايش قيمت بليت مترو بايد استدلال و منطق داشته باشد.

وي در خصوص ميزان افزايش يارانه بليت مترو در سال آينده بيان داشت: ميزان و درصد افزايش يارانه بليت مترو هنوز مشخص نيست.

تمدن در باره مصوبه اخير شوراي شهر در مورد افزايش نرخ بليت مترو در سال آينده، گفت: اين يك بحث انحرافي و غير منطقي بود كه مطرح شد و اميدواريم ديگر از اين بحث‌ها كه موجب تشويش افكار عمومي است مطرح نشود.

استاندار تهران خاطر نشان كرد: عملكرد مسئولان بايد به شيوه‌اي باشد كه به مردم فشاري از لحاظ مالي وارد نشود و در تصميم‌گيري‌ها راحتي شهروندان مدنظر باشد.

تمدن به صحبت‌هايي كه از سوي مسئولان شهري در خصوص پرداخت نكردن يارانه دولت به مترو مي‌شود اشاره كرد و گفت: دولت سهم خود را به شهرداري پرداخت كرده و اين بهانه‌اي بيش نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
بناي مخالفان آقاي احمدي نژاد تخريب ايشان است. يك روز به بهانه آلودگي هوا ، روزي ديگر عدم پرداخت دوميليارد دلار مترو ، روز ديگر تهديد به افزايش قيمت بليط مترو و ...؟! ضمن اينكه برخي افراد و جريانات تمركز عجيبي بر القاي ناكارآمدي دولت بر مردم تهران دارند . مشكل اصلي آنها اين است كل كشور را تهران دانسته و آسمان خراشها و زرق و برقهاي كاذب آن مانع ديدن مردم خارج از تهران شده است!
هر چند از مردم تهران هم فقط مردم بالای شهر را می بینند