جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

طه هاشمی:کنسرت رقص اصلاً نداشتیم

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 398410
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد خبر برگزاری کنسرت رقص و موسیقی را در یکی از واحد‌های این دانشگاه تکذیب کرد اما مسئولان این واحد دانشگاهی از لغو این کنسرت خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ساعتی پیش خبرگزاری تسنیم ضمن انتشار عکسهایی از تبلیغ و بلیط‌فروشی، اعلام کرد که کنسرتی با عنوان کنسرت رقص و موسیقی قرار است ساعت ۱۵:۳۰ فردا(یکشنبه) در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شود.

پیش از انتشار این خبر، خبرنگار خبرگزاری تسنیم به منظور اطمینان از مطلع بودن مسئولان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز با این دانشگاه تماس گرفت که پس از اطمینان از موضوع، خبر بر روی خروجی خبرگزاری منتشر شد.

با این وجود دقایقی، پس از انتشار خبر، طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در پی تماس تلفنی خبرنگار تسنیم، از اساس منکر وجود چنین کنسرتی شد و گفت: بنده به شدت این مسئله را تکذیب می‌کنم.چنین چیزی در دانشگاه آزاد نیست و ربط این موضوع به مسائل فرهنگی "ظلم بی‌رویه‌ای" است که به دانشگاه آزاد می‌شود.

اما پیرو این تکذیبیه نیز خبرنگار خبرگزاری تسنیم مجدداً با مسئولان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز تماس گرفته و از کنسرت یاد شده پرسید که مسئولان این دانشکده اعلام کردند، "این کنسرت لغو شد"

خبر لغو شدن کنسرت، مشخصاً نشانگر آن است که این کنسرت تا پیش از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم، برقرار بوده و حتی تمامی بلیط‌های آن نیز به فروش رفته بود.

همچنین برخی افراد در تماس با مسئولان دانشکده مذکور با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو یکباره کنسرت پس از انتشار خبر آن، از این مسئولان پرسیدند که تکلیف پولی که بابت شرکت در کنسرت پرداخت کرده بودند چگونه خواهد شد؟ که این مسئولان نیز اعلام کردند: باید پولتان را از گروهی که بنا بود این کنسرت را در دانشکده برگزار کند، پیگیری کنید تا پرداخت شود.

صوت مکالمه خبرنگاران تسنیم با مسئولان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد نزد خبرگزاری موجود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اي کاش رسانه اي نميکرديد تا بعدش بازم ببينيم ميتونند زيرش بزنند يا نه..... خواهشا اينطور مسائل رو زود رسانه اي نکنيد تا بعدش خيلي راحت همه چيز ماسمالي نشه ......
United States
يواشكي اجرا ميكنن
بی نام
هر دم از اين باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد !