جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷

نظر هنرپیشه مطرح هالیوود در خصوص حجاب در سینمای ایران

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 159352
در حالی که برخی هنرپیشه های ایرانی برای کشف حجاب در هالیوود با یکدیگر رقابت می کنند، جورج کلونی هنرپیشه مطرح هالیوود طی گفت و گویی از رعایت قوانین شرعی در سینمای ایران استقبال کرده و آن را بزرگترین هنر ایرانیان نامیده است.
به گزارش جهان، جرج کلونی یکی از هنرپیشه های مطرح هالیوود که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند، چندی پیش در اظهار نظری درباره سینمای ایران گفت: به سینمای ایران بسیار احترام می‌گذارد و ادامه داد این بزرگترین هنر ایرانیها است که با رعایت قوانین شرعی و عرفی خود فیلم می‌سازند و ما که در فرهنگی دیگر زندگی می‌کنیم از فیلم خوشمان می‌آید، برایمان باورپذیر است و لذت هم می‌بریم.


اظهار نظر هنریشه هالیوود درباره رعایت حدود شرعی در سینمای ایران در حالی صورت می گیرد که برخی سینماگران ایرانی این قوانین را به نوعی دست و پا گیر می دانند؛ بگونه ای که سال گذشته یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران درباره نمایش تصویر زن در سینمای ایران گفت: در سينماي ايران تصوير زن به لحاظ فيزيكي با محدوديت‌هايي مواجه است و براي رسيدن به زن واقعي و هدفمند در سينما راه طولاني و دشواري را پيش رو داريم.



اما تلاش برای خودنمایی در میان جمع هنری! گاه کار را را به جایی فراتر می رساند.برخی اخبار رسیده از مشاهدات عینی در این زمینه حکایت از آن دارد که که برخی هنر پیشه های زن، بدون هرگونه محدودیتی در پشت صحنه بدون حجاب حضور دارند و برخی دیگر به محض خروج از کشور در اولین اقدام، کشف حجاب کرده تا شاید به این وسیله زمینه حضور خود را در هالیوود فراهم آورند.


شایان ذکر است جورج کلونی قرار است برای بازی در یک فیلم سینمایی به ایران سفر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله بعد از اين همه كثافت كاري و توهين به نظام توسط همين بازيگران ، در جشنواره هم ازشون تقدير ميشه و جايزه ميگيرن ....
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ما بر صدق راهمان ايمان داريم.
بقول جلال آل احمد غربزدگان تعريف از دين را چنانچه از غرب بشنوند دين را بهتر ميپذيرند.
افرادبسياري هستند كه هنوز شيفته سخنان غربي ها هستند.!
ضمنا من شخصا آگاهي از(كثافت كاري) هنرپيشگان ندارم و غالب ايشان را آدم هاي بسيار با فهم و شعور و متدين و فعال ميدانم.
Iran, Islamic Republic of
رفقا سریع جو نگیرتون! یادتون رفته همین چند ماه پیش همین آدم در راستای دیپلماسی عمومی آمریکا برای تجزیه جنوب سودان به اونجا رفته بود!
باز چه نقشه ای تو سرشون الله علم!!!
مهم نیست که "کی" چی گفته مهم اینه که "چی" گفته! جملات ایشان تو دهنی به زنان هنر پیشه ی خودباخته می باشد که در غرب با چه وضع بدی ظاهر میشوند و یا در داخل به سمت بدحجابی گرایش یافته اند!
Iran, Islamic Republic of
وضعيت اكثر بازيگران سينماي ايران افتضاح است و با كمال بي شرمي طلبكار هم هستند گوئي اينها تحفه هائي نادر هستند كه همه بايست تفكر و ديدگاهشان مطابق آنها باشد و ادعاي روشنفكري دارند در صورتيكه اغلب تيره فكران آلت دست دنياي پوشالي غرب هستند.
Iran, Islamic Republic of
بله چند وقت پیش خانم معتمد آریا تویسفرشون در کانادا که روزنامه کیهان هم چاپ کرد اعلام کرد که نبود سه عامل مانع سکس و شراب و خشونت باعث عقب افتادگی سینمای ایران شده است.
Iran, Islamic Republic of
سینمای ایران روز به روز به فسادش اضافه میشه و جالب اینجاست که تموم فیلم های مفتضح در صدر جدول اکران قرار میگیرند.