جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خواستار حضور روحانی در نهبندان هستیم

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 397457
رئیس شورای شهرستان نهبندان گفت: خواستار سفر رئیس جمهور به شهرستان نهبندان هستیم.
به گزارش جهان رضا جوان در گفت‌و‌گو با فارس در ارتباط با سفر ریاست جمهوری و مطالبات مردم نهبندان ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، کریم اهل بیت (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: خبر سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خراسان جنوبی مایه‌ی خوشحالی مردم خونگرم و شهید‌پرور شهرستان نهبندان شده است و به طبع آن حال که این سفر در پیش است مردم این خطه هم خواسته‌ها و انتظاراتی از دولت تدبیر و امید دارند.

وی افزود: اولا حضور شخص رئیس جمهور به شهرستان نهبندان مورد انتظار است، چون شهرستان نهبندان جنوبی‌ترین شهرستان و همچنین یادآور حضور مقام معظم رهبری در سال ۷۸ می‌باشد که فرمودند" من به نهبندان آمدم تا توجه مسئولان را به این منطقه و مناطقی از این قبیل جلب نمایم".

رئیس شورای شهرستان نهبندان ادامه داد: همچنین خشکسالی‌های پی در پی در این منطقه خشک و کویری توجه ویژه‌ای به وضعیت معیشت مردم و ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال پایدار بسیار مهم و جدی می‌باشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

طرح توسعه نهبندان تا سال ۱۴۰۰ تمدید شود

جوان تصریح کرد: گازرسانی به نهبندان، تمدید طرح توسعه نهبندان تا سال ۱۴۰۰، تسریع در احداث پادگان نهبندان و اسقرار نیرو در پادگان که از مصوبات مقام معظم رهبری بوده است و تاکنون به نحو مطلوبی پیشرفت نداشته است از دیگر خواسته‌های مردم نهبندان است.

وی خاطر نشان کرد: ارتقاء دهستان عربخانه به بخش سرداران، تسریع در رونق همه جانبه بازارچه مرزی دوکوهانه، توجه ویژه به راه‌های مواصلاتی روستاها و همچنین دوبانده شدن محورهای مواصلاتی شهرستان، احداث مجتمع آموزشی عالی سلامت و همچنین فراهم نمودن زمینه ورود سازمان گسترش نوسازی و توسعه صنایع جهت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن با توجه به مشکل اشتغال و عدم رغبت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و توجه ویژه به بخش کشاورزی و دامپروری روستاها به منظور ایجاد انگیزه جهت ماندگاری و نگهداشت نیروی انسانی از دیگر درخواست‌های مردم شهرستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *