جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تظاهرات مردم اروپا علیه جنگ افروزی غرب

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 458350
هزاران نفر از مردم انگلیس و اسپانیا علیه جنگ افروزی کشورهای غربی در سوریه و همچنین امکان گسترش حملات کشورهای غربی به این کشور جنگ زده اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از الجزیره خبر داد، هزاران نفر در مادرید و لندن با برگزاری تظاهرات نسبت به حضور احتمالی کشورهایشان در حمله به سوریه اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش فقط در لندن بیش از پنج هزار نفر با تجمع در مرکز پایتخت انگلیس و حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود «سوریه را بمباران نکنید»، «کامرون را بیاندازید نه بمب ها را»، «نفت روی آتش نریزید» نسبت به حضور احتمالی انگلیس در حمله به سوریه اعتراض کردند.

این وضعیت در حالی است که قرار است ظرف روزهای آینده پارلمان انگلیس درباره حمله جنگنده های این کشور به سوریه تصمیم گیری کند.

در شهر مادرید اسپانیا نیز در حدود شش هزار نفر در اعتراض به حضور احتمالی کشورشان در حمله به سوریه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مهر، حملات جمعه ۲۲ آبان پاریس بهانه ای شده تا کشورهای غربی تصمیم به حمله به سوریه به بهانه مبارزه با داعش بگیرند. البته به نظر می رسد که هدف این کشورها بیش از آنکه بر مبارزه با داعش متمرکز باشد بر حفظ توازن قوا با روسیه در سوریه متمرکز است.
https://jahannews.com/vdccp4q0x2bqp18.ala2.html
jahannews.com/vdccp4q0x2bqp18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *