شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازگشت کریمی به تیم ملی

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 167399
فهرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد/ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین فهرست از بازیکنان منتخب خود را برای همراهی این تیم اعلام کرد که در بین آنها نام علی کریمی نیز دیده می شود.
به گزارش  مهر، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان به شرح زیر است: امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آرش برهانی و ایمان مبعلی (استقلال تهران)، آندرانیک تیموریان، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی و عباس محمدی (تراکتورسازی تبریز)، قاسم دهنوی، مصطفی سیفی و مهرداد پولادی (مس کرمان)، محمد غلامی و میلاد ذنیدپور (استیل آذین تهران)، سعید دقیقی و میثم بائو (شهرداری تبریز)، حسن رودباریان و بهادر عبدی (راه آهن شهرری)، رضا نوروزی و علی حمودی (فولاد خوزستان)، پژمان نوری و مهرداد اولادی (ملوان بندرانزلی)، عباس محمدرضایی (سایپای البرز)، مرتضی کاشی (صبای قم)، روح الله عرب (صنعت نفت آبادان)، عبدالله کرمی (شاهین بوشهر)، ابراهیم میرزاپور (پیکان قزوین) و علی کریمی (شالکه آلمان)

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از روز دوشنبه هفته پیش رو با حضور بازیکنانی که توسط کارلوس کی‌روش به اردوی این تیم فراخوانده شده‌اند، در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

براساس اعلام کادر فنی تیم ملی با توجه به دیدارهای حساس تیم امید، تیم‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم جام حذفی به میدان خواهند رفت، بازیکنی از این تیم‌ها به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. بازیکنان این تیم‌ها در مراحل بعدی به اردو دعوت می شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *