جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

نامه سرگشاده خانواده شهید صانع ژاله خطاب به ملت

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 157598
خانواده شهيد صانع ژاله كه در فتنه اخير منافقان با شليك گلوله به شهادت رسيد با انتشار نامه‌اي بر كينه‌توزي فتنه‌گران خط بطلان زده و اعلام كردند: همواره خود را سرباز نظام و ولايت دانسته و مي‌دانيم.
به گزارش جهان متن كامل اين نامه بدين شرح است:

بسم رب الشهدا و الصديقين بار ديگر دست جنايتكار آمريكا، انگليس و اسرائيل از آستين فتنه‌گران و منافقين كوردل درآمد و يكي از فرزندان ايران اسلامي، حافظ قرآن، دانشجو و هنرمند بسيجي متعهد صانع ژاله را به شهادت رساندند.

ما خانواده آن شهيد والامقام لازم مي‌دانيم به جهت تنوير افكار عمومي مطالبي را به سمع و نظر مردم آگاه و بصير ايران اسلامي عرض كنيم.

ما خانواده شهيد ژاله از بدو انقلاب تاكنون همراه و پشتيبان خط امام (ره) و رهبري معظم انقلاب بوده و هستيم و هيچ‌گاه از آرمان‌هاي امام (ره) و انقلاب فاصله نگرفته و نمي‌گيريم و خود را سرباز ولايت مي‌دانيم و تا آخرين قطره خونمان از انقلاب و خط رهبري حمايت كرده و پشتيباني خود را اعلام مي‌كنيم.

خانواده شهيد ژاله تأكيد كرده‌اند: اجازه نخواهيم داد فتنه‌گران كوردل از خون پاك و مطهر شهيدمان سو استفاده كرده و فتنه‌ ديگري خلق كنند و بدين وسيله تنفر و انزجار شديد خود را از سران فتنه و حاميان منافق آنان اعلام كرده و آنان را در شهادت فرزندمان مسئول مي‌دانيم.

در اين نامه خطاب به ملت ايران تصريح شده است: لازم مي‌دانيم از حضور ميليوني امت حزب‌الله و مردم فهيم و آگاه تهران، كرمانشاه، پاوه و اورامانات و نمايندگان مجلي شوراي اسلامي، ائمه جمعه و جماعات، روحانيت، دانشجويان، فرهنگيان، بسيجيان، بازاريان و خواهران و برادراني‌كه در تشييع و تدفين كم‌نظير فرزندمان شركت كرده و با حضورشان تسلي بخش قلب مجروحمان بودند، تقدير، تشكر و سپاسگزاري كنيم.

با تشكر جان‌نثار انقلاب و رهبري خانواده شهيد صانع ژاله بزرگ خاندان؛ حاج مصطفي ژاله، قادر ژاله، پيمان ژاله، اقبال ژاله و ابراهيم خوش‌رو.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
این افراد کوردلی که من میشناسم اگر خود ان شهید هم زنده شود و رای به ولایتمداری خود بدهد باز هم جنجال میکنند که کذب است!! او از لباس شخصیهادستور میگیرد!! نظام او را زنده کرده تاشهادت دهد!! و....
از این دست سخنان کذب و بی منطق که مبنای استدلال این جماعت می باشد.
United Kingdom
با تشکر از اقدام بجای خانواده این شهید عزیز که اجازه دروغ پراکنی به فتنه گران کوردل ندادند.
خدا فرزندشان را غریق رحمتش قرار دهد.
برخورد بزرگوارانه و پربصیرت این خانواده معزز، موجب تحسین دوستان و کوری چشم دشمنان است.

خدا به ایشان اجر جزیل عنایت فرماید.