جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

تفکر علی مطهری در مسیر انحراف است

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 287693
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس گفت: تفکر انحرافی فقط منحصر به منحرفین در حاشیه دولت نیست بلکه افرادی چون علی مطهری نیز در مسیر انحراف قرار دارند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: علی مطهری از مدت‌ها پیش نقش سخنگوی جبهه ملی و نهضت آزادی را ایفا می‌کند.
 
وی ادامه داد: مطهری آتش بیار معرکه‌ای شده که خود از خطرات و عواقب آن خبر ندارد و به همین خاطر نباید زیاد به او خرده گرفت.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: می‌بینیم که مطهری در راستای مخالفت با نظام حرف می‌زند و حتی از یک وبلاگ‌نویس ضد انقلاب که خوراک تبلیغاتی برای دشمن تهیه می‌کرد، حمایت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نباید برای حرف‌های علی مطهری ارزش قائل شد چراکه تفکر وی در مسیر انحراف است.
 
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر انحرافی تنها مربوط به یک عده خاص در بدنه دولت کنونی نیست بلکه تفکر انحرافی گریبانگیر فردی مثل علی مطهری که از روش و منش شهید مطهری فاصله گرفته نیز شده است.
 
بزرگواری به توهین علی مطهری به آیت‌الله جنتی اشاره کرد و گفت: از افرادی که در مسیر انحراف قرار دارند چیزی به جز این انتظار نمی‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی مطهری از فتنه 84 تاکنون به مسیر انحراف رسیده است و از این و آن خبر و حرف زدن یاد می گیرد. حیف از آن پدر و این پسر ناخلف. علی مطهری وقتی حرف کم می آورد به فحش و ناسزا روی می آورد. این ایده علی مطهری است.
Iran, Islamic Republic of
به مطهري توهين نكنيد لطفا چون زماني كه هيچ يك از مخالفان فعلي احمدي جرات نداشت كوچك ترين حرفي بهش بزند او كه از پدر ارجمندش ميراث شجاعت بيان داشت واقعيتهاي انحراف وي را خوب مي گفت....قدرشناس مطهري و هاشمي باشيد