سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز تصویربرداری فیلم محمد(ص)

سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 192391
مجید مجیدی در جریان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم رویش گفت: سه، چهار روز دیگر تصویربرداری فیلم سینمایی محمد(ص) کلید می‌خورد.

به گزارش فارس مجید مجیدی شب گذشته در جریان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم رویش هنگامی که برای تکریم سیدرضا میرکریمی به سخنرانی پرداخت گفت: امروز از لوکیشن فیلم محمد(ص) به مشهد آمدم و سه، چهار روز دیگر تصویربرداری این فیلم کلید می‌خورد.

وی با ابراز خرسندی از حضورش در مشهد افزود: برای کسب اجازه از امام رضا (ع) درباره ساخت فیلمی درباره جد بزرگوارش به مشهد آمدم.
بنابر این گزارش فیلم محمد(ص) مجید مجیدی قرار است به صورت سه‌گانه دوران کودکی، جوانی و بزرگسالی پیامبر اعظم(ص) را به تصویر بکشد.

این فیلم در شهر سینمایی نور که از مصوبات سفر استانی مقام معظم رهبری به استان قم است و در لوکیشنی عظیم تصویربرداری می‌شود و فیلمبردار آن استرانوست که تاکنون سه اسکار دریافت کرده و یکی از بزرگترین فیلمبرداران جهان است.
https://jahannews.com/vdccoiqss2bqo18.ala2.html
jahannews.com/vdccoiqss2bqo18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خوب بود آقای مجیدی در انتخاب اسم فیلم با احترام بیشتری برخورد می کردن گویا در قرآن کریم هم داریم که اسم پیامبر (ص) رو بدون پیشوند و پسوند صدا نزنید و احترام قائل بشید. خدا بیامرزه آقای عقاد رو که اسم فیلمشو گذاشت "messenger" یعنی پیامبر ...