جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

موسوي هزينه فرار همسرش از کشور را بدهد

پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 116395

دو تن از افراطيون فراري امكان باز توليد آشوب هاي خياباني از سوي فتنه گران را ناممكن توصيف كردند.
به گزارش کیهان سعيد قاسمي نژاد از اعضاي فراري گروهك ادوار تحكيم كه اكنون در پاريس اقامت دارد و با رسانه روزنت (به مديريت سلطنت طلبان) همكاري مي كند، به راديو زمانه گفت: به نظر مي رسد كه اگر اوضاع همين طور پيش برود، در 22 خرداد احتمالاً امكان تجمع فراهم نباشد. به اين دليل كه در سمت اپوزيسيون يأس را مي بينيم و در واقع فقدان اعتماد به نفس، پراكندگي و تا حدي بحران رهبري داريم. از سوي ديگر هم طرف مقابل، اعتماد به نفسش را تا حد مناسبي به دست آورده است. بحران همبستگي را كه در سه چهار ماه اول داشت، تا حد مناسبي رفع و رجوع كرده و به نظر مي رسد كه راهكار و تكنيك برخورد با تجمع خياباني را نيز به دست آورده باشد.
وي معضل اصلي شبكه فتنه را هدايت آن عنوان كرد و گفت: آقايان كروبي و موسوي يا بايد خودشان هدايت تاكتيكي جنبش را به طور رسمي بر عهده بگيرند و به جز حرف هاي كلي و مشخص كردن مسير كلي، بيايند و راهكار بدهند و يا مستقيم يا غيرمستقيم كمك كنند شورايي شكل بگيرد كه اين شورا بتواند هدايت تاكتيكي جنبش را تحت نظر آنها انجام بدهد. طبيعتاً بايد يك سري از اعضاي اين شورا در خارج از كشور باشند كه بتوانند صريح صحبت كنند و بدون ترس از دستگيري، طرح هاي لازم را ارائه بدهند.
وي درباره پيشنهاد عملي در اين زمينه هم خواستار فرار زهرا رهنورد از كشور بدون موسوي شد و گفت: بهترين راه براي حل معضل آن است كه خانم رهنورد براي يك فرصت مطالعاتي از كشور خارج شود و اين مسئوليت را بر عهده بگيرد. نيازي هم به تاييد مستقيم آقاي موسوي و كروبي ندارد.
راديو زمانه پرسيد «وقتي خانم رهنورد از كشور خارج شود، خطر دستگيري ايشان وجود ندارد. ولي آيا آنچه خانم رهنورد بگويند به طور مستقيم با آقاي موسوي برخورد نمي كند و خطر دستگيري ايشان را مانند گذشته پيش نمي آورد؟ مگر اين كه آقاي موسوي از خانم زهرا رهنورد رسماً اعلام برائت كنند كه در آن صورت هم آيا به فضاي مبارزه در ايران ضربه نمي خورد؟» جوجه آشوبگر فراري در پاسخ گفت: به هر حال وقتي شما مسئوليت رهبري يك جنبش را بر عهده گرفته ايد يا بايد جنبش كوتاه بيايد و يا يك سري هزينه هايي دارد. به نظر من، يكي از مشكلات كنوني ما اين است كه بعد از هزينه سنگيني كه پس از انقلاب 57 پرداخته ايم، از اين ور بام افتاده ايم.
سراج ميردامادي مديركل انتخابات در وزارت كشور دولت اصلاحات هم كه در فرانسه اقامت دارد درباره امكان تكرار اغتشاش هاي خياباني به راديو فردا گفت: با رفتار حاكميت در سركوب خياباني و احكام صادره، عملاً فاز خياباني تعطيل شده و به اجرا گذاشته نخواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولان هوشيار باشند.مي خواهند با اين ترفند روشنفكرترين زن جهان! را از ما بگيرند.
Iran, Islamic Republic of
از اول هم رهبری فتنه با عایشه بود این طلحه و زبیر خودشان را مسخره کرده بودند. آخر هم سر زبیر در همین فتنه گری ها مثل دیگر اعضاء خانواده اش به باد می رود !!!! اما خودمانیم این عایشه چه در سر دارد؟ فکر می کند سید خراسانی برای مقابله با فتنه عایشه تدبیر نیندیشیده ؟ خلاصه کوتاهی نکن عایشه زمان هر چه از دستت بر می آید بکن.
Iran, Islamic Republic of
این جوجه تروریست طرحهایش بو دار است چون میتوانست خواستار خروج خود موسوی از ایران شود .