جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ماجرای عجیب قاچاق دو هواپیمای فوکر!

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 99889
به رغم عدم تشکیل کنفرانس خبری رییس تعزیرات حکومتی ،روابط عمومی این سازمان با ارسال متن سخنرانی این مسوول خبر از رسیدگی سه پرونده عجیب وبزرگ قاچاق داد .

به گزارش" جوان آنلاین" سازمان تعزیرات حکومتی برای اولین بار قاچاق دوفروند هواپیمای فوکر را تایید کرد که با رای نهایی دیوان 123میلیارد ریال جریمه شده اند .

این پرونده که باشکایت گمرک جمهوری اسلامی ایران به جریان افتاده بود مربوط به ورود دوفروند هواپیمای فوکر در سال 85 می باشد که بعد از تایید رای در دیوان هواپیماهای ضبط شده ودراختیار سازمان امور تملیکی قرار گرفت.
بنابراین گزارش همچنین یک وارد کننده ماشین الات راهسازی نیز به دلیل واردات قاچاق 43 کانتینر که شامل 75 دستگاه ماشین الات سنگین راه سازی بود؛ پس از مطرح شدن در دیوان به 81 میلیاردریال جریمه وضبط کالاها به نفع دولت محکوم شده است .

در ادامه این گزارش همچنین یکی از شرکت های تولیدی واردکننده موادپتروشیمی بدون انجام تشریفات گمرکی اقدام به قاچاق مواد پتروشیمی کرده است که با تایید نهایی رای محکومیت در دیوان به 225 میلیارد ریال جریمه محکوم شده است .
https://jahannews.com/vdcco4qo.2bqo48laa2.html
jahannews.com/vdcco4qo.2bqo48laa2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *