سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

اهدا جایزه به فیلمساز زیرزمینی برای دفاع از بشریت!

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب: 103795
جهان-سرویس فرهنگی:

"
بهمن قبادی"،کارگردان فیلم  زیرزمینی "کسی از گربه های ایرانی خبر نداره" در جشنواره‌ی بين­المللی فیلمی که در شهر لاهه‌ی هلند برگزار شد جايزه‌ی يک عمر فعاليت سينمايی را از طرف حقوق بشر دريافت کرد.

به گزارش جهان، فيلم ضد ایرانی «کسی از گربه­های ايرانی خبر ندارد» ساخته‌ی بهمن قبادی در افتتاحيه‌ی جشنواره‌ی بين­المللی فيلم در شهر لاهه‌ی هلند با حضور بهمن قبادی، وزير فرهنگ و هنر و تنی چند از شخصيت­های سياسی و فرهنگی هلند به نمايش درآمد.

پس از نمايش آخرين ساخته‌ی بهمن قبادی، اين فیلمساز زیرزمینی ،از طرف حقوق بشر جايزه‌ی يک عمر فعاليت سينمايی را به خاطر ساختن فيلم­های تأثيرگذار(!)، دفاع از بشريت(!) و ارزش گذاشتن به ماهيت بشری(!) دريافت کرد.

گفتنی است قبادی فیلم هایش را بدون دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موضوعات ضد ایرانی تهیه می کند که همواره با استقبال مخالفان جمهوری اسلامی ایران مواجه شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یارو همون نیست که می گفت نامزد اون خانم چی بود اسمش.... بعد هم معلوم شد دروغ می گه و اینا...؟؟!!
United States
بسمه تعالی:
با سلام. دنیا از خائن و خادم خالی نمیماندو هر جا و هر زمانی خائن هست در کنارش خادمی هم هست " این از الطاف خداوند است تا خانن نباشد انسان قدر خادم را نمیداند" تا فرعون نباشد بشریت قدرحضرت موسی (ع) را نمیداند " تا تاریکی نباشد بشر قدر روشنائی را نمیداند تا کارگردان هائی نظیر بهمن قبادی نباشند مردم ایران قدر کارگردان های متعهد و خادم را نمیدانند.
Iran, Islamic Republic of
این فیلم فقط به درد همون جشنواره های خارجی میخوره که تصویرشان از ایران تصویر ساخته و پرداخته تخیلی و طنز از ایران است و اگر داخل کشور اکران بشه میتونه جایزه طنزترین فیلم جشنواره را به خاطر فاصله خنده دارش از واقعیت کسب کنه
واقعا به اون فيلم آبكي جايزه دادن؟وقتي با هزار ذوق و شوق فيلم گير آوردم و تو خونه به اكران عمومي كردم.ولي از خجالت آب شدم.داد فاميلاي به اصطلاح سبزمونم در اومد!همه گفتن شك نكن،دي وي دي رو بشكن!!!