جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

شرمن:ایران‌ از آخرین‌فرصتش استفاده کند

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 380473
مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا در نشستی با سفرای خارجی مستقر در این کشور گفته است به ایران این پیام را برسانید که از شرایط به وجود آمده که احتمالا آخرین فرصت برای دستیابی به توافق هسته ای است استفاده کند.
به گزارش جهان،تسنیم به نقل از المانیتور، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا در نشستی با حضور سفرای کشورهای خارجی مستقر در آمریکا که هفته گذشته برگزار شده، گفته است به دولتهای خود بگویید که دو پیام مهم را به ایران اطلاع دهند: در صورتی که توان غنی‌سازی ایران به میزان چشم‌گیری کاهش پیدا نکند، امکان دستیابی به توافق وجود ندارد و ایران از آنچه که آخرین فرصت برای رسیدن به توافق هسته ای است استفاده کند.

یک مقام آمریکایی که از محتوای این جلسه اطلاع داشت به المانیتور گفته است: اظهارات شرمن بر اهمیت غنیمت شمردن این فرصت برای حل و فصل نگرانی بین المللی درباره برنامه هسته ای ایران متمرکز بود، و نیز این امر که هیچ توافق و تعدیل تحریمها تنها در صورتی ممکن است که ایران با کاهش چشمگیر و قابل راستی آزمایی حجم فعالیت های غنی سازی خود موافقت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی از قزوین
وای چقدر ترسیدیم!!! ایکاش روحانی هم کمی صراحت لهجه احمدی نژاد را داشت تا جواب این زنه و اون دختره رابده!
علی
این خانم به خودشان این حرف را می زد که باید وقت را غنیمت بدانند واینقدر لجبازی نکنند آهای اوباما