جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

طرح انتقال آب به کرمان قطعی شد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 371879
استاندار کرمان از تصویب نهایی طرح انتقال آب حوزه به حوزه به استان کرمان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خشکسالی و کم آبیهای موجود در استان کرمان گفت: متاسفانه شاهد افت شدید منابع آبی در استان کرمان طی سال جاری هستیم و از مردم می خواهیم که با صرفه جویی از جیره بندی آب جلوگیری کنند.

وی افزود: راه کارهای مختلفی برای رفع مشکلات خشکسالی در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم با پیگیریهای صورت گرفته طی سالهای آینده شاهد کاهش مشکلات کم آبی در استان کرمان باشیم.

استاندار کرمان از مصوب شدن طرح انتقال آب به استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح تصویب شده و باید وارد مرحله اجرای طرح انتقال آب شویم.

وی ادامه داد: در این طرح ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب به استان کرمان منتقل خواهد شد.

استاندار کرمان ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات کمبود آب در شمال استان کرمان رفع شود و برای سایر مناطق استان نیز برنامه هایی در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات هدر رفت آب در بخش کشاورزی است که باید کار مکانیزه کردن آبیاری و تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشاالله. دعا کنید.کرمان در حال مردن است