جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
سرلشکر صفوی:

خدمات سردار همدانی قابل بیان نیست

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 449279
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: سردار همدانی خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده ای از آن قابل توصیف نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که به منظور سخنرانی در نخستین کنگره شهداء استان چهار محال بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود، درحاشیه این کنگره ودر گفتگویی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، گفت: شهادت سردار دلاور اسلام، حسین همدانی که مستشار ارشد نظامی ایران در سوریه بود و دو روز قبل در نزدیکی حلب به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیه الله و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

وی افزود: سردار حسین همدانی فرمانده ای دلاور و خردمندی بود که بعنوان مستشار ارشد نظامی ایران به کمک محور مقاومت یعنی دولت و ارتش سوریه رفته بود و خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده ای از این خدمات قابل توصیف نیست.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به سوابق ارزشمند سردار همدانی در نگهبانی از انقلاب اسلامی، گفت: سردار همدانی از سابقه درخشان پاسداری از اول انقلاب در آزادسازی محور همدان و گردنه صلوات آباد، که منجر به آزادسازی سنندج شد برخوردار بود.

وی افزود: سردار همدانی در سالهای دفاع مقدس با فرماندهی تیپ ۳۲ انصارالحسین در شکستن دروازه های شرقی بصره در عملیات کربلای پنج در شلمچه افتخار آفرید.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی این شهید گرانقدر در دوران فرماندهی، گفت: او در فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران، فرماندهی مقتدر، مردم دار و مردم یار بود.

صفوی با اشاره به نقش و اهداف امریکائیها و صهیونیستها در ایجاد گروه های تکفیری، گفت: جنگ های نیابتی به دست تروریستهای دست پرورده سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و صهیونیست، برای نا امن کردن و تجزیه کشورهای اسلامی بوجود آمده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل تروریستهای اجاره ای تکفیری، گفت: مردم و دولت سوریه پنج سال است که مقاومت می کنند و در این راه بیش از دویست و پنجاه هزار کشته و زخمی داده اند و ایران و عراق و حزب الله لبنان نیز در این مسیر، آنها را برای مقابله با این گروهکهای فاسد و کودک کش که مزدوران صهیونیستها و آمریکا هستند، یاری می کنند.

سرلشکر صفوی بااشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در هماهنگی برخورد با تروریستهای تکفیری، گفت: کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران در برخورد با تروریستهای تکفیری ادامه پیدا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران همچنان روند هماهنگی مابین حزب الله لبنان و کشورهای روسیه، عراق و سوریه را در برخورد با تروریستهای تکفیری و به منظور شکست اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *