يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۲۸

چرا باید فلان استاندار بخاطر شركت در سخنرانی من، عزل شود؟!

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 262771
حجت الاسلام ناصر نقویان در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تربیت مدرس، با انتقاد از برخی نابسامانی ها گفت: یكی از دوستان بنده برای اینكه پروژه‌ای را در یک وزارتخانه انجام دهد، مجبور شد به یكی از معاونین یا مدیران كل آن وزارتخانه، مبلغ یك میلیارد و دویست میلیون تومان رشوه بدهد و من وقتی كپی چك مربوط به آن رشوه را به آقای پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی كل كشور نشان داده و ایشان را در جریان آن موضوع قرار دادم، ایشان در جواب گفتند: اینجور چیزها زیاد است.
به گزارش جهان به نقل از ملت آنلاین، وی در ادامه اظهار داشت: جوانی كه به دلیل ضعف مالی نمی‌تواند ازدواج كند برطبق سیره حكومتی امیر المؤمنین علیه‌السلام حكومت موظف است تا او را به تزویج درآورد، آن وقت شما آن جوان بیچاره را كه از بیكاری و فقر برای بقای خودش به زورگیری رو آورده را می‌گیرید و می‌چرخانید و مجازاتش می‌كنید امّا چشمتان را بر این خلاف‌های سنگین كه عامل اصلی شكل‌گیری جرائم خرد در جامعه است می‌بندید.

نقویان كه در سلسله نشست های معرفتی با عنوان «رشدیافتگی» سخن می گفت، اظهار داشت: اگرچه ما در سی و چند سالی كه از انقلابمان می‌گذرد بر روی مبانی اعتقادی شیعه در كتابها، رسانه‌ها، جلسات، روضه‌ها و ..... بسیار كار كرده‌ایم ولی در عمل نتوانسته‌ایم آن حق‌مداری را محقق كرده و به اجرا در آوریم و در این شاخص‌های انسانی نظیر ریشه‌كنی دروغ و وعده‌های بی‌اساس مردم و حاكمان در جامعه، برابری در مقابل قانون، توانایی مظلوم در گرفتن حق خود از ظالم، و ..... ترقّی معكوس داشته‌ایم.

وی گفت: مردم، ضعفها، اشتباهات و تقصیرات دولت‌مردان را می‌دانند و تحلیل می‌كنند.

ایشان افزود: عزل و نصب كارگزاران باید با دلیل و از روی حكمت باشد و نه از روی هوا و هوس، همانطور كه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام دلیل عزل‌هایش را در سخنانش فرموده است. آقای احمدی‌نژاد دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان كند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شركت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف 6 سال، 4 وزیر آموزش و پرورش عوض كرده‌ایم!؟! در حالیكه در دامداری‌های كشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌كنند تا مبادا گاوی كه به بوی بدن آن شیردوش عادت كرده است، شیرش كم نشود.

چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپیمای دولتی منع می‌كند ولی این آدم كه شعار ساده‌زیستی می‌داد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نیویورك می‌رود.

برخی فكر می‌كنند كه با مصاحبه‌های بدون خبرنگار! كه با یك خبرنگار نابلد و با سؤالات از پیش مشخص‌شده انجام می‌دهند، می‌توانند مردم ما را گول بزنند؟ اگر مرد اند با ده نفر كارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و .... مناظره برگزار كنند. به قول معروف: «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
دمت گرم خیلی مردی.آقایون تو رسانه ها شعار میدند و دم از بسته های حمایتی ازدواج جوانان میزنند اما وام 5 میلیونی ازدواج گیر ... نمیاد.من 30 سالمه اما نمیتونم ازدواج کنم .میفهمی آقای رییس جمهور ......
خدایا به مسئولین ما غیرت تبعیت از احکام دین و منویات رهبر معظم و دلسوزی برای مردم و کشور عطا بفرما
United States
ملاک ما آقای نقویان نیست که حرفهای ایشون رو میزارید
...
جناب آقای نقویان متاسفانه مدتی است که سخنرانی های شما همراه باعصبانیت است که این امر دور از شان ازیک روحانی است شما چه بخواهیدوچه نخواهید صحبت های شما مورد استفاده کسانی قرار می گیردکه دشمن همه ما هستند ........
من نمیدونم چرا اینجور سخنرانی ها در سال آخر ریاست جمهوری فقط مطرح میشه؟
...
چه قدر جالب بود نقویان هیچ وقت وارد مسائل سیاسی نمی شود چه حرفهای جالبی زده
با سلام واقعا حقایق تخلخی است که استاد نقویان بیان فرمودند .
....
Iran, Islamic Republic of
جناب نقویان. خیلی خوبی ولی اندکی آهسته تر! ....
سلام و درود به استاد نقویان . حقیقتا ایشان از دل مردم و دوستاران قدیم اقای رییس جمهور صحبت کردند. اقای نقویان پشت گرمی شما مردمند .
جون وزیر بهداشت به خاطر انتقاد به بانک مرکزی عزل میشود
مدیونی اگه فکر کنی دولت مخالف فضای نقد و نقادیه ...
ایشان کی هستند؟
Iran, Islamic Republic of
مخلص حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
درست است.
خیلی ممنون...
آفرین بر هر که حق گوید و از حق دفاع کند...
ضمن ارادتی که به آقای نقویان دارم باید عرض کنم خبرنگار مذکور چندان هم کار نابلد نیست ...
سلام. چرا سخنرانی رو کامل ننوشتین ...
درود بر اين روحاني اصيل و ولايي. ...
ایول
Malaysia
جانا سخن از دل ما ميگويي!
United States
...عجب منطقی!!! ...
Iran, Islamic Republic of
جناب نقویان! شما و دوستی با رشوه دهنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقاي نقويان مدتي است در مجالس روضه انتقادات تندي را عليه دولت انجام ميدهند كه نتيجه آن سياه نمايي عليه نظام و انقلاب مي شود.طوري حرف مي زنند كه انگار تمامي مسؤلين ما رشوه بگير و دزد هستند و مكرر در سخنراني دهه قبل در اصفهان از اروپا قبله آمال مي ساختند آيا اينگونه سخن گفتن صحيح است؟!
United States
بی تقوایی آقای نقویان که اینهمه ادعا اسلام دارد در صحبت های ایشان موج میزد مگر کشور دامداری است و مردم گاوند که تغییر وزرا را با دامداری مقایسه می کند هیئت اعزامی به نیویورک حدود 70 نفر بودند نه 120 نفر!! به ایشان باید گفت بی تقوایی باعث می شود شیفته آدم هایی مانند خانم مرکل شوی این اول کار است
جو ندن برخی دوستان و شلوغشم نکنن. شاید مقایسه ایشون درست نبود ولی اصل انتقادات ایشون ممکنه درست باشه. دوستان تعصب به خرج ندن
حضرت علی (ع) می فرمایند به سخن نگاه کن نه به گوینده سخن . برادرم تقویان آدم کمی نیست که ملاک باشد یا نباشد. ملاک رهبری است اما قرار نیست در کنار امامانی مثل علی و حسن و حسین(ع) ما مقداد و کمیل و مالک اشتر و غیره را ندیده بگیریم. اگر به دشمن رخصت بدهند همین تقویان را روی چشمشان می برند و از بینش و نخبگی اش استفاده می کنند. درود بر هر کسی که سخن حق بگوید و شجاعتش را داشته باشد آنهم روی منبر!
آيا مثلا روحاني‌ای كه ماشين شصت مليوني مگان سوار مي شود درد مردم كوچه و بازار را مي فهمد؟؟؟