شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشکیل‌جلسه جامعه مدرسین پس از یک‌ماه

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 377620
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ ما در جلسه شب گذشته جمع‌بندی جامعی از همایش دوروزه جامعه مدرسین در شیراز که سال گذشته برگزار شده بود، داشتیم.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل جلسه جامعه مدرسین با حضور اعضا و آیت‌الله یزدی اظهار داشت: ما در جلسه شب گذشته در خصوص مسائل جاری کشور بحث کردیم و جمع‌بندی جامعی از همایش دو روزه جامعه مدرسین در شیراز که سال گذشته برگزار شده بود، داشتیم.

آغروی ادامه داد: در آن همایش که علمای چند استان مجتمع بودند و جامعه مدرسین نیز حضور داشت، کمیسیون‌ها به صورت مفصل بحث کردند لذا در جلسه شب گذشته آن بحث‌ها جمع‌بندی شد و این مسئله که بالاخره چه کارهایی مربوط به شورای عالی، چه کارهایی مربوط به خود جامعه و چه قسمتی مربوط به نهاد و دفتر تبلیغات است، مشخص شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این جلسه ابعاد مختلف مسائل جاری اعم از آموزشی، پژوهشی و مباحث مربوط به فرق انحرافی و همچنین مسائلی که جنبه سیاسی داشت مطرح شد و به جمع‌بندی رسیدیم که کدام نقطه‌نظر را کدام تشکیلات دنبال کند و بنا شد که این مسئله پیگیری و مشخص و نهایتا برای نهادهای مختلف فرستاده شود.

پیش از این آیت‌الله مقتدایی از تشکیل اولین جلسه جامعه مدرسین پس از تعطیلی یک‌ماهه در اولین جمعه شهریور‌ماه خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *