جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
دکتر علی اکبر ولایتی:

انقلاب اسلامی همچنان در مقابل استكبار ایستاده است

جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 208023
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: انقلاب اسلامی همچنان در مقابل مستكبرین ایستاده و در جوش و خروش است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، 'علی اكبر ولایتی' پنجشنبه شب در آیین افتتاح 'خانه انقلاب اسلامی و ولایت' با اشاره به نقش اصفهان در انقلاب اسلامی، گفت: این شهر در كوران انقلاب یكی از مهمترین مراكز انقلابیون بود و منزل آیت الله خادمی در همه جای ایران به عنوان مركز انقلاب اسلامی شناخته می شد.

وی اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز كمتر استانی در صحنه های سیاسی، دفاع مقدس و سازندگی همانند
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: در دفاع مقدس هر كجا كمبودی بود دست به دامن اصفهان می شدیم و این شهر بی دریغ در خدمت انقلاب اسلامی بوده و هست.
اصفهان حضوری جدی داشته است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: در دفاع مقدس هر كجا كمبودی بود دست به دامن اصفهان می شدیم و این شهر بی دریغ در خدمت انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی با اشاره به نقش علما در ترویج فتوای میرزای شیرازی در تحریم توتون و تنباكو در نهضت تنباكو، گفت: علمایی چون میرزا آقا نجفی در این مهم نقش بزرگی داشتند.

ولایتی با اشاره به پیروزی مشروطه، ادامه داد: تجربیات مشروطه و نهضت های قبل از آن در انقلاب اسلامی به كار گرفته شد.

وی اظهار داشت: این تجربیات در كنار جامعیت، مدیریت ،شجاعت، قاطعیت و جهان بینی گسترده و دور اندیشی امام خمینی (ره) كه در جهان تشیع كم نظیر است، موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیروی از راه امام
امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیروی از راه امام خمینی (ره) در مقابل زیاده خواهی های استكبار ایستاده است.
خمینی (ره) در مقابل زیاده خواهی های استكبار ایستاده است.

دبیر كل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از كشورهای مبارزه كننده با رژیم صهیونیستی، افزود: این ایستادگی، شجاعت وصراحت نشان می دهد انقلاب همچنان در حال جوش و خروش است.

ولایتی با تاكید بر اینكه امروز انقلاب اسلامی با دیروز آن هیچ تفاوتی نكرده است، گفت: برخی فكر نكنند انقلاب كهنه شد و پست ، مقام و ثروت افراد را مشغول كرده است.

وی ادامه داد: البته هر چه انقلاب قوی تر می شود و دستاوردهای آن بیشتر می شود، مشكلات از سوی دشمن نیز افزایش پیدا می كند و در این حوادث باید خود را برای حراست از انقلاب اسلامی آماده كنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *