جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۹

شیرین کاری جدید عبادی در ژنو

يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 99096
شیرین کاری جدید عبادی در ژنو
در ادامه تورهای تبلیغاتی شیرین عبادی علیه نظام اسلامی، این بار وی در کنفرانس "کنگره جهانی مبارزه با اعدام" حضور یافت و همراه با دشمنان دین اسلام، مواضع خصمانه آنها را تکرار نمود.

به گزارش جهان، شیرین عبادی در مصاحبه با رادیو ضد ایرانی فردا در این زمینه گفت: مسلماً این گونه کنگره‌ها [کنگره ژنو] تاثیر مثبتی دارد هم در ایران و هم در سایر کشورهایی که مجازات اعدام را دارند. زیرا کشورها متوجه می‌شوند که این گونه مجازات‌ها مورد قبول جهان آزاد نیست و با مخالفت مردم مواجه می‌شوند و به تدریج متوجه می‌شوند که می‌بایستی سیستم کیفری خودشان را عوض کنند!

این در حالی است که خداوند متعال (خالق خانم عبادی) در قرآن کریم به ضرورت قصاص برای جلوگیری از خونریزی و فساد تاکید فرموده است.

سوره بقره آیه 179:
ای خردمندان در پیاده کردن حکم قصاص زندگی پدیدار است. (تا شاید از خونریزی ناحق بپرهیزید) اگر تقوا پیشه کنید.

کارشناسان علوم دینی نسبت به تکیه انسانها به عقل محدود بشری جهت تجزیه و تحلیل مسائل مختلف هشدار داده و بر تلازم عقل و دین در سعادت بشری تاکید کرده اند. (کل ما حکم به العقل، حکم به الشرع و کلما حکم به الشرع حکم به العقل)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
اگر همون موقع که ایشون برای دریافت جایزه اش رفته بود اروپا و در انظار بی حجاب ظاهر شده بود و در مصاحبه هاش اجباری بودن حجاب در اسلام رو زیر سوال برده بود، باهاش برخورد می شد (طبق ماده 7 قانون مجازات اسلامی) دیگه کار به این جاها کشیده نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
شیرین خانم عبادی چرا هیچ وقت از کشتار بدون محاکمۀ مردم عراق وافغانستان و فلسطین و...حرفی نمی زند؟
Iran, Islamic Republic of
نتیجه اخلاقی اینکه شیرین عبادی از عقل سلیم بی بهره است
Iran, Islamic Republic of
در این دنیای به اصطلاح آزاد چرا یک گروه بلند نمیشود نظرسنجی انجام دهد در مورد مجازات اعدام مجرمان خطر ناک ببیند نظر مردم خودشان در مورد این مکافات عمل چیست
Iran, Islamic Republic of
باسلام صحیح عبارت چنین است:

کل ما حکم به العقل، حکم به الشرع و کلما حکم به الشرع حکم به ال عقل
Iran, Islamic Republic of
خانم شيرين عبادي غير از اعدامهاي زمان شاه خائن كه او رياست دادگستري تهران را بعهده داشت بايد پاسخگوي ترور هاي سي و يك سال اخير بهائيت كه يك نمونه آن انفجار حرم رضوي بود ، باشد.
Iran, Islamic Republic of
فکر کردین جایزه صلح نوبل را مفت و مجانی به او دادن؟ بجاش ازش خواستن که چکار کنه و چه حرفایی بزنه.
راستی خانم عبادی که جایزه صلح نوبل را گرفته،از صلح فقط صحبت کردن علیه اصول اسلامی را بلده؟ بلد نیست اینهمه کشتار آمریکاییها و اسرائیلیها را محکوم کنه؟
من چقدر ساده لوحم. اگه محکوم کنه که به ماهیت دریافت جایزه نوبل اش، جفا کرده!! اون جایزه و قطعا پولهای فراوان دیگه رو واسه همین حرفا گرفته دیگه. وگر نه کی باور میکنه که این خانم واسه صلح و عدالت قدم برداره؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر کسی زد و خود او و بچه یا اعضای خوانواده اش را کشت قاتل را رها کنند .
Iran, Islamic Republic of
آدم بی جنبه همینطوریه.
باید از همون اول با این به اصطلاح ایرانی شیعه برخورد قاطع می شد تا دیگه از این افتضاح ها بار نمی اورد.