جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سعیدلو :برای حفظ آرامش پرسپولیس، دعوا نکنید

يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 167669
دستور رییس سازمان تربیت بدنی پس از پیروزی پرگل پرسپولیسی ها برابر تیم فوتبال پیکان به علی دایی و حبیب کاشانی ابلاغ شد.
دستور سعیدلو به دایی و کاشانی ابلاغ شد
به گزارش جهان و به نقل از برنا، علی سعیدلو که پیش از آخرین مصاف تیم پرسپولیس در دهمین دوره لیگ برتر با کاشانی و دایی بطور جداگانه دیدار کرد و از آنها خواست که برای حفظ آرامش تیم خود حواشی را کنار بگذارند دوباره به سرپرست و سرمربی پیغام داد که از مصاحبه های انتقاد آمیز علیه یکدیگر تا روز بازی برابر تیم سپاهان اصفهان صرف نظر کنند.

رییس سازمان تربیت بدنی در حالی این دستور را به سرپرست و سرمربی باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرد که دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تیم پیکان دوباره به اختلافاتش با کاشانی اشاره صریحی داشت و جنجال به پا کرد.

علی دایی که با کاشانی وارد دعوا شده و به اطرافیانش نیز عنوان کرده که اصلا حاضر نیست در جدال با سرپرست باشگاه خود یک قدم عقب نشینی کند و تصمیم دارد پس از روشن شدن تکلیف تیمش در جام حذفی جعبه سیاه خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد و بخش اعظم اختلافاتش با کاشانی را در جلسه ای خبری بازگو کند.
این در حالی است که حبیب کاشانی تاکنون از سازمان تربیت بدنی مجوز صحبت علیه دایی را پیدا نکرده است و برخلاف گفته هایش در جمع بازیکنان پرسپولیس بدنبال فرصتی است تا از خود برابر اتهاماتی که دایی به وی زده دفاع کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *