جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

آن روی سکه فوق العاده برانکو

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 457360
برانکو ایوانکوویچ اگر حمایت هواداران پرسپولیس را پشت ‌سر خود نمی‌دید، هرگز نمی‌توانست تا به حال روی نیمکت سرخپوشان دوام بیاورد.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: اين مربي كاركشته، آخرين بازي فصل قبل را برد و با شكست دادن استقلال توانست وارد قلب و روح هواداران پرسپوليس شود. آنها نيز پاي اين مربي و نتايجي كه به‌ دست مي‌آورد، ايستادند تا بالاخره بيلان برانكو از منفي به مثبت تغيير پيدا كند، آن هم با وجود تمام اشتباهات داوري و نامهرباني‌هايي كه اطراف پرسپوليس مي‌ديديم. حالا ديگر بيلان آقاي سرمربي مثبت شده است. پرسپوليس در ۶ بازي ابتداي فصل يك تساوي، ۴ شكست و يك برد به ‌دست ‌آورده بود. يعني ۴ امتياز از مجموع ۱۸ امتياز ممكن كه اگر كمي به سرخپوشان حق بدهيم، شكست برابر سايپا، ذوب‌آهن و سپاهان به خاطر اشتباهات داوري رقم خورد.
 
حالا كه به هفته دوازدهم رسيده‌ايم، مي‌توانيم نيمه دوم عملكرد اين مربي را نيز با نيمه اول و با ۶ بازي ابتدايي مقايسه كنيم. حالا برانكو در نيمه دوم عملكردش در پرسپوليس توانسته ۴ برد و ۲ تساوي را به ‌دست بياورد. اين يعني پرسپوليس با حضور برانكو زير و رو شده است؛ تيمي كاملاً دگرگون از گذشته‌‌اش. حالا هواداران پرسپوليس بيشتر و بهتر بايد قدر اين مربي را بدانند.
 
پرسپوليس از ۱۲ بازي خود مقابل فولاد، تراكتورسازي، ملوان بندرانزلي، سياه‌جامگان و استقلال اهواز به برتري رسيده و مقابل پديده مشهد، صباي قم و استقلال تهران نيز متوقف شده است. استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن و سايپا نيز ۴ شكست سرخپوشان را رقم زدند. با اين حال، روند حركتي پرسپوليس به نوعي است كه مي‌توان به اين تيم اميدوار بود و آينده روشني را برايش تصور كرد. برانكو نشان داده با تيم بي‌ستاره‌اي كه بسته، مي‌تواند كارهاي بزرگي انجام دهد. بنشينيم و ببينيم در ادامه ليگ چه اتفاقاتي قرار است براي پرسپوليس بيفتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طرفدارای سپاهان یاد بگیرن،با کمترین حاشیه و بیشترین پول وحمایت مسولیین ازتیمشون قدر فرکی ندونستن
Indonesia
حالا اگر این تیم رو دایی بسته بود همین سایت اصلا نمی گذاشت دایی نفس بکشد