شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

خدمات 24 ساعته خطوط BRT به شهروندان

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 155888
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان تمامی خطوط BRT به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات می دهند.
به گزارش مهر، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: خطوط عادی اتوبوسرانی تهران از ساعت پنج و نیم صبح تا و ۲۲ سی دقیقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند اما خطوط BRT با توجه به استقبال شهروندان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۵ خط اتوبوس های تندرو در دو شیفت به شهروندان خدمات رسانی می کنند گفت: تعداد اتوبوس های فعال در خطوط BRT در طی شب بستگی به میزان استقبال و تقاضای شهروندان دارد و در خطوطی که مسافران در طول شب بیشتر است، تعداد اتوبوس های فعال هم بیشتر خواهد بود.

سنندجی تصریح کرد: اتوبوس های تندرو امروز توانسته اند جای خود را بین شهروندان باز کنند و استقبال از این خطوط بسیار خوب و قابل توجه بوده به گونه ای که اکنون روزانه حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر با اتوبوس های تندرو در شهر تردد می کنند.

وی بر افزایش تعداد خطوط BRT در شهر تاکید کرد و گفت : در تلاشیم تا شبکه ای منسجم و به هم پیوسته از خظوط اتوبوس های تندرو در شهر ایجاد کنیم تا شهروندان از تمام نقاط شهر به خطوط BRT دسترسی داشته باشند و بتوانند از طریق این شبکه سفرهای روزانه خود را سریع و ارزان محقق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مسئولین محترم در بخش حمل و نقل شهرداری به وضع اشفته مسیر خطوط بی - ار-تی از راه اهن تا تجریش رسیدگی فرمایند . بسیاری از شرایط ان با دیگر خطوط متفاوت است از جمله استفاده از انواع اتوبوس برای جابجائی مسافر - تعداد کم اتوبوس باتوجه به حجم مسافر در ساعات شلوغ - استفاده از کارت و پول نقد برای کرایه - نداشتن ایستگاه مناسب در بخشهائی از مسیر از جمله در حد فاصل خیابان مطهری -تا میدان ونک و...
Iran, Islamic Republic of
آقا نظر اين بنده خدا رو من هم تأييد ميكنم وجداناً بي آر تي خيلي خوبه خدا امواتشونو بيامرزه اينارو راه انداختن امااين راه آهن ـ تجريش افتضاحه آدم مشكل رواني پيدا ميكنه اما بازم برای بقيه خطوط بي آر تي خدا خيرشون بده دستشون درد نكنه