جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱۶
بر اساس آخرین بررسی ها در کارگروه دولت؛

یارانه نقدی به هر خانوار ایرانی؛ 50 هزار تومان

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 107287
یارانه نقدی به هر خانوار ایرانی؛ 50 هزار تومان

 
بر اساس آخرین بررسی ها در کارگروه طرح تحول اقتصادی در دولت ،سناریوهای مختلف قیمتی و پرداخت نقدی یارانه ها به مردم تحلیل و آثار ان پیش بینی شده است.
به گزراش جهان مطابق این گزارش مطالعاتی که در حال حاظر روی میز رئیس جمهور قرار دارد همزمان با آزاد سازی قیمت ها به هر خانوار ایرانی 4 نفره ماهانه 50 هزار تومان تعلق می گیرد.
بر همین اساس مطابق دیگر گزارش ها با فرض نوسان قیمت حامل های انرژی و شدت و ضعف رشد قیمت ها پرداختی به خانوار ها نیز تغییر خواهد کرد.
پیش از این برخی مقامات دولتی اعلام کرده بودند که در صورت تصویب سقف 40 هزار میلیارد تومانی در بودجه 89 به هر فرد 20 هزار تومان ماهانه پرداخت می شود.
همچنین مطابق این طرح در فاز نخست  همه خانوارهای ایرانی یکسان دریافت می کنند که به تدریج کم درآمد ها بیشتر دریافت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اول گفتن هر نفر 70 هزار تومان بعد همین جور کم شد و کم شد تا رسید به 12500 تومان. دیدن کمه به جای هر نفر 12500 تومان میگن خانوار 4 نفری 50 هزار تومان
Iran, Islamic Republic of
عجب رسمیه رسم زمونه
قصه ی بادو برگ خزونه
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم پرداخت یکسان بصورت برای همیشه اجرا شود.
Iran, Islamic Republic of
فعلا كه گاز قراره ده برابر بشه
آب دو برابر
برق 5 برابر
بنزين هم 3 برابر
من نمي دونم اين پولي كه ما مي خواهيم بگيريم همه اينال رو جواب مي ده يانه!!
واقعا روشهاي قرون وسطايي دكتر همه رو كشته
Iran, Islamic Republic of
انصافا آیا افزایش هزینه ها ی ناشی از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ماهیانه پنجاه هزار تومان است؟ یا صدها هزار تومان ؟ آیا فریاد های اقتصاددانان مجلس و کشور ، مبنی بر فشار مضاعف بر طبقات پائین و حقوق بگیران ثابت ، شعار تو خالی و بمظور خود نمائی بوده است یا از سر دلسوزی و تعهد به نظام ؟ هر فردی که با جهار عمل اصلی ( جمع وتفریق و ضرب و تقسیم )آشنا باشد با مقایسه فیشهای هزینه آب و برق وگاز ووووو و میزان سوبسید پرداختی دولت که در همان فیشها درج شده است با یک حساب سر انگشتی می تواند محاسبه کند که مبلغ پر داختی دولت به خانوار حتی یک پنجم افزایش قیمت ها ناشی از ازاد کردن بها حامل های انرژی را تامین نمی کند تا چه رسد به فشارهای متعدد ناشی از افزایش
کرایه ها ، شهریه ها ، اقلام مصرفی و ...
ایا تصور شما این است مشاغل آزاد و صاحبان صنایع تولیدی که از این
یارا نه های نا چیز استفاده نمی کنند ، با افزایش قیمت ها و هزینه های تحمیلی به آنان ساکت می نشینند و کالاهای تولیدی را به همان قیمت های سابق عرضه می کنند؟ با توجه به این که در این سی سال ثابت شده است که هیچ مرجع و هیچ ضابطه ای نمی تواند با افزایش قیمتها و گران فروشی آنان مبارزه
کند ؟ بنده با توجه به آشنائی با علم اقتصاد و قانون عرضه و تقاضا ، آینده خوبی را برای قشر مستضعف و حقوق بگیران ثابت پیش بینی نمی کنم خدا به این مردم صبور و متعهد اما بد بخت ، تهی دست رحم کند
اگر خدای نخواسته در مملکت
دز د ی ها ،کم کاری ، مشاغل حرام و نامشروع ، تقلب ووو افزایش یافت خود را محاکمه کنید تا متخلفان را چون امامان ما فرمودند : وقتی از دری فقر وارد شود ، از در دیگر ایمان می رود - و فرمودند من لا معاشه له لا معاد له
سياهي روي پيشوني ايراني جماعت هك شده...
حداقل در 100 - 150 سال اخير هميشه بدبخت بوديم.
Iran, Islamic Republic of
اين نحوه اعلام كردن مثل شيوه فروش چاقاله‌بادومه!! كه مي‌نويسن 100 گرم 3000 تومن.

توضيح: رقمها تزييني است (مثل عكس‌ خبرها!!).
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اختصاص 50 درصد از آزادسازی قیمتها به مردم یک اشتباه بزرگ بود.مجلس باید در آینده پاسخگوی این اشتباه خود باشد. حداقل باید 60 در صد را به مردم میدادند. البته در این بین به کارمندان و حقوق بگیران فشار زیادی وارد می شود. چون مشاغل آزاد، همزمام با افزایش قیمت ها در آمدشان هم زیاد میشود. و تا حد زیادی گرانی برای آنها جبران میشود ولی حقوق بگیرهای بیچاره چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اختصاص 50 درصد از آزادسازی قیمتها به مردم یک اشتباه بزرگ بود.مجلس باید در آینده پاسخگوی این اشتباه خود باشد. حداقل باید 60 در صد را به مردم میدادند. البته در این بین به کارمندان و حقوق بگیران فشار زیادی وارد می شود. چون مشاغل آزاد، همزمام با افزایش قیمت ها در آمدشان هم زیاد میشود. و تا حد زیادی گرانی برای آنها جبران میشود ولی حقوق بگیرهای بیچاره چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا قراره سهم هرخانوار از يارانه‌ها ماهي 50 هزار تومن باشه.اين فقط پول قبض گاز هم نميشه چه برسه به همه اقلام!! با اين صحبتهايي كه در مورد گرون كردن اقلام مختلف ميگن، حداقل بين 500هزار تومن تا يك ميليون تومن به هزينه‌هاي هر خانوار اضافه ميكنن بعد 50هزار تومنشو ميدن. عليرغم تمام ادعاهايي كه ميشه در مورد كارشناسي كارها اين نشون ميده كه اصلا توان محاسبه‌شو ندارن!! اين طرحم شروع ميشه يه بحرتن اجتماعي ديگه و فشار بر مردم بعد هي اصلاحيه هي اصلاحيه.
شما ببينيد چندتا طرح تا حالا دادن كه يا منتفي شده يا اصلاح شده يا مونده ولي معلوم شده كه غلط بوده: طرح اصلاح ساعات كاري، طرح جلو و عقب كشيدن ساعت، طرح زوج و فرد، طرح خوشه‌بندي، معرفي برخي وزرا و معاون اول و منتفي كردن اون، انتساب ....، تغيير جهت خيابونها، زدن مونوريل و جمع كردنش، پل نواب و حالا كه ميگن خروجي جنوبيش بند مياد و مطالعه نشده بوده، طرح مختلط كردن ورزشگاهها، طرح مبارزه با بدحجابي و 100 بار قطع و وصل شدن اونها، طرح مبارزه شديد با عوامل فتنه و تعويض ...و عفو عمومي بدون درخواست خودشان!!، بخشيده شدن مجازات اكثر عوامل فتنه به عنوان آمرين جرم يا تقليل مجازات اونها به مجازاتهاي مسخره 2سال و 5 سال و ... (در حالي كه افراد گول خورده هيچكاره به اعدام و حبسهاي طولاني و ... آخه خداييش مجازات جاسوسي و براندازي نظام 3ساله!! ديگه همشون فهميدن كه اين دفه كل مملكتو هم به آشوب بكشن عطوفت اسلامي اتوماتيك جرائمشونو _delete ميكنه1)، نصب پل خيابان آزادي بهبودي و جمع‌آوري بدليل خراب شدن برج آزادي، نصب پل غرب تهران تكه غربي همت و بعد جمع‌آوري و نصب آن در جهت متقاطع مثلا از روي جهت شمالي جنوبي به روي جهت شرقي غربي!! با اين بهانه كه پيمانكار از اول نقشه رو اشتباهي دستش گرفته (خدا شاهده واقعيته!!)
بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟ بابا بسه ديگه. ديوونه كرديد مردمو همش اضطراب همش فشار به مردم. اون از سازندگيا اون از اصلاحاتيا اينم از اينا. بابا ول كنين مردمو هركاري رو روش دست گذاشتيد خراب شد. شما چطور موشك و هواپيما و ناو و ماهواره ميسازيد بعد يه دونه سيستم سوخت و گاز خودرو رو نميتونيد بسازيد؟ چند تا ماشين ديگه بايد منفجر بشه و مردم بميرن تا شما تكون بخوريد؟ چقدر دروغ! چقدر خريدن تكنولوژي از اينور و اونور و قول گرفتن اينكه لو ندن؟ شما طبق گفته خودتون با نظارت آژانس تا 3 درصد اومديد بالا بعد سوخت تهران تموم شد درخواست 20 درصد كرديد ندادن بعد دستور توليدشو داديد و ظرف يك هفته اولين محصولشم داديد نيروگاه؟!! يعني اگه يك هفته اي از 3 ميشه رفت به 20 پس تا يكماه ديگه هم 90 درصدشو توليد كنيد ديگه چرا اينقدر چندساله با غرب بحث ميكنيد؟؟ شما سالهاست قرارداد اس 300 رو بستيد و ميخوايد به هر ترفندي يه جوري اونها رو ازاين روسهاي سوءاستفاده‌گر بگيريد حالا يك ماهه ژنريكشو ساختيد؟؟! نكنه ديو چراغ جادو داريد؟!! من به اصولگرايي راي دادم كه البته ... والا دوست مثلا متدينتون عارش ميشد بغل هديه تهراني عكس بگيره و ذوفم بكنه و شما هم ازش حمايت كني. باز هم بعد از شما به اصولگرايي (نه شماها چون همتون فقط مدعي اصولگرايي هستيد) بنا به وظيفه‌اي كه امام و مقام رهبري تنها و مظلوممون بر گردنمون گذاشتن انجان تكليف ميكنيم و به كسي كه مدعي اصولگرائيه راي ميديم (اثبات صحت و سقمش هم با قبروقيامت خودشون) اما هرگز حرف شما رو باور نكرده و نميكنيم.
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا به شرفتون قسم میدم توی مملکتی که قوانین اون برای یک 24 ساعت هم دوام نداره مگه میشه همچنین طرحی را اجرا کرد اقای رییس جمهور لطفا اول رفع این معزل را بفرمایید بعد برسید به کارهای دیگه تون اخه مرد مگه میشه برای یک کارگری که پایه حقوق اون 330 هزار تومان بعلاوه 50 هزار تومان شما در ماه 380 هزار تومان زندگی کرد و از عهده افزایش قیمت هایی که شما از یک طرف و از طرف دیگه بازار بی در و پیکر وارد می کنند زندگی کرد .
برای امتحان از خودت شروع کن و خانواده خود را در این شرایط قرار بده ببین میتونی زندگی کنی
Iran, Islamic Republic of
الگوی مصرف را تغییر دهید ای خانواده های ایرانی که مدام از گشنگی مینالید!
برق و گاز یک سال شما را اروپا برای 3 سال مصرف میکند مثلا مسلمانید؟
مدام فقط نق میزنیم که داریم از شدت فقر و گرسنگی میمیریم!
Iran, Islamic Republic of
یارانه ی که پرداخت می شود همان پول نفت است دیگر.کسی از جیبش که پرداخت نمی کند.بخش کوچکی از پول نفت مردم در قالب یارانه ها به صورت غیر مسقیم پرداخت می شود.اگر قراراسا هدفمندشود.آیا این مقداری که عنوان می شوداست؟اگر خدارا درنظر دارند؟ایا امروزبه ازای هرنفرمبلغی درحدود20تا40هزارتومان دراین بخشها که قراراست ازادشودپرداخت می شود؟
پاسخ منفی است.امروز چیزی درحدود90هزارمیلیاردتومان یارانه اشکاروپنهان عنوان می شود که دولتها هرساله پرداخت می کنند.آیا نفری20یا40یا50هزارتومان می شود90هزارمیلیاردتومان؟درباره این طرح ابهامات بسیار زیادی امروز دربین ملت انقلابی مطرح است.پاسخگو کیست؟هدفمندی وطرح چندشعار که درباره چنین طرحی که با زندگی روزمره ملت سروکار داردفرقی هم نمی کندحزب اللهی وغیر حزب الهی هم نمی شناسد.تورم برای همه است.ازمومن گرفته تا کافر تحت فشارشدیداقتصادی قرار می گیردبا این درصدی که قراراست پرداخت شود.بیایندبصورت شفاف اعلام کنندبطور مثال دربخش برق بصورت کلان فلان مقدار یارانه پرداخت می شود که به ازای هر نفرXمقداروحالا قرار است از این مقدار یارانه کل در این بخش فلان مقدار صرف زیرساخت،فلان مقدار هم پرداخت شود.کلی گوئی دراین رابطه خطرزاست.
United States
با این قیمت ها 50 هزار توان هیچ دردی از مردم دوا نمیکند و مسخره است
Iran, Islamic Republic of
با شوک قیمتی که به جامعه وارد می شود مبلغ 50 هزار توان برای هر خانواده مناسب نیست و حداقل باید 75 هزار تومان باشد
Iran, Islamic Republic of
آقا ی احمدی نژاد . این بود بهبود وضعیت مردم؟؟؟؟؟؟؟