شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رییس فدراسیون اسکواش ابقا شد

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 380734
مسعود سلیمانی با کسب بیشترین آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در ریاست این فدراسیون ابقا شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این انتخابات امروز (چهارشنبه) ۲۶ شهریور ماه به ریاست سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مسعود سلیمانی با کسب ۲۳ رای از مجموع ۳۳ رای توانست سکان ریاست این فدراسیون را برای چهار سال آینده به عهده گیرد.

مجید روحانی، احمد ارشدی، سعید فاضلی فر، کاوه آزاده و مسعود سلیمانی نامزد احراز صلاحیت شده برای تصدی ریاست این فدراسیون بوده اند.

کاوه آزاده و سعید فاضلی پس از ارائه برنامه به عملکرد تایید صلاحیت نامزدها اعتراض کردند و از مجمع خارج شدند که عملا انصراف آنان تلقی شد.

این انتخابات در واقع با سه نامزد برگزار شد که از بین این سه نفر، مجید روحانی رای نیاورد و احمد ارشدی نیز تنها ۱۰ رای به دست آورد.

مسعود سلیمانی در ۲۷ تیرماه ۸۹ به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد و تاکنون (بیش از چهار سال و دو ماه) ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد.

معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی در دولت یازدهم تاکنون ۱۶ انتخابات در سال ۹۲ و ۱۰ انتخابات در شش ماه نخست سال جاری برگزار کرده است.

همچنین فدارسیون های تیراندازی، شطرنج، تنیس، بسکتبال، اسکی، پرشکی، تیر و کمان، همگانی، انجمن های ورزش همگانی، تنیس روی میز، ووشو، هندبال، گلف و وزنه برداری۱۳ فدراسیونی است که انتخابات آنها تا پایان سال برگزار خواهد شد.

از این تعداد، ثبت نام نامزدهای انتخاباتی ۹ فدراسیون برگزار شده است.
https://jahannews.com/vdcc1xq102bq4m8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1xq102bq4m8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *