يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۶
۲۸

کدام گزارشگر استقلالی است؟ کدام پرسپولیسی؟

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 68973
کدام گزارشگر استقلالی است؟ کدام پرسپولیسی؟
بی تردید همه علاقه مندان به فوتبال دوست دارند بدانند گزارشگران فوتبال استقلالی هستند یا پرسپولیسی. در واقع شاید در نحوه گزارش آن ها مشخص نباشد به چه رنگی علاقه دارند، ولی قعطا این گزارشگران قبل از اینکه وارد این شغل شوند به یکی از تیم های سرخابی تعلق خاطر داشته اند. بر همین اساس در آستانه دربی 67 گزارش جالبی را در خصوص این گزارشگران تهیه کردیم و به شما توصیه می کنیم حکایت میکروفون های رنگی را با احتیاط بخوانید ! 

بهرام شفیع پرسپولیسی متعصب!
بهرام شفیع یکی از گزارشگران قدیمی فوتبال ایران است که همچنان تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم است. شفیع در اواخر دهه شصت و در مقطعی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود. بنابراین او از زمانی که به فوتبال علاقه پیدا کرده، یک پرسپولیسی بوده و هنوز هم طرفدار سرخپوشان است.

شفیع سابقه گزارش در دربی را دارد و شاید مهمترین گزارش او در سال 74 بود که در آن بازی استقلال با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس را شکست داد تا پرسپولیسی ها به شوخی عنوان کنند هر زمان او گزارشگر داربی باشد، ما بازی را واگذار می می کنیم ! 

به هر حال بهرام خان شفیع چیزی برای پنهان کردن ندارد و او را می توان کاپیتان سرخپوش گزارشگران خواند. البته او سالهاست كه كار گزارشگری را كنار گذاشته و فقط مجری گری والبته فدراسیون داری میكند!

جهانگیر کوثری : کاپیتان استقلالی ها
جهانگیر کوثری پیش از آنکه مفسر و گزارشگر شود یک فوتبالیست مطرح بود و در مقطعی نیز عضو تیم استقلال. کوثری یک استقلالی تمام عیار است و در آن هیچ شکی نیست. این گزارشگر هم سابقه گزارش داربی را در پرونده خود دارد و بی شک هیچگاه دوست ندارد تیم سابقش بازنده این بازی تاریخی باشد. می گویند جهانگیر خان همواره در تصمیمات مدیریتی باشگاه استقلال موثر بوده و دستکم از او به عنوان یک مشاور ویژه نام می برند. به هر حال جهانگیر کوثری، کاپیتان آبی پوش گزارشگران است! 

عادل فردوسی پور; پرسپولیسی دو آتشه!
عادل در نوجوانی یك پرسپولیسی دوآتشه بود و همین حالا هم خیلی دوست دارد پرسپولیس در دربی استقلال را مغلوب كند! او البته وقتی وارد كار روزنامه نگاری شد كمی منطقی تر به قضایا نگاه كرد. عادل چون میخواهد به همه نشان دهد كه پرسپولیسی نیست ادای استقلالی ها را در می آورد وبعضا طوری وانمود میكند كه انگار از اول استقلالی بوده! در حالیكه چنین چیزی نیست و بهترین مجری ورزشی تلویزیون یك پرسپولیسی دو آتشه است. 

مزدك میرزایی; استقلالی و البته یوونتوسی
مزدك درست برعكس عادل, استقلالی است و درست برعكس او میخواهد ثابت كند كه استقلالی نیست و ادای پرسپولیسی ها رو در می آورد. میرزایی استقلال رو خیلی دوست دارد و گاهی اوقات استقلالی بودنش بدجوری توی ذوق میزند. او یكی از بهترین و با اخلاق ترین گزارشگران و مجریان شبكه3 است و دوستی بسیار نزدیكی با عادل دارد. كركری های عادل و مزدك قبل از دربی ها جالب توجه خواهد بود! مزدك البته علاقه خاصی به تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس دارد.

پیمان یوسفی; پرسپولیسی است
یوسفی هم مثل عادل پرسپولیسی است. او در این چندساله كمی بر اطلاعات فوتبالی خود افزوده وسعی دارد یك گزارشگر بی طرف باشد اما خوب هنوز با عادل و مزدك فاصله دارد. یوسفی هم طبعا دوست دارد پرسپولیس ,استقلال را شكست دهد. 

جواد خیابانی; استقلالی قدیمی
خیابانی چندی قبل در مصاحبه ای گفت: من یك زمانی در استادیوم تخمه می فروختم! او در جوانی از طرفداران پروپا قرص استقلال بوده و با پرچم و هدبند آبی به استادیوم ها می رفته است اما اگر از خودش بپرسید شدیدا منكر این موضوع میشود. دوستان آقا جواد میگویند او علاقه زیادی به رضا نعلچگر و ناصر حجازی داشت. اما در گزارش دربی ها خودش را لو نداد!

علیفر; او هم استقلالی است
علیفر هم از طرفداران استقلالی بوده اما در گزارشهای خود بی طرفی را رعایت میكند. این روزها علیفر خیلی كم كار گزارشگری را انجام می دهد. او علاقه ویژه ای به محوطه 5/5 متر دارد!

رضا جاودانی; ابومسلمی و استقلالی
رضا جاودانی اهل مشهد و از طرفداران ابومسلم است اما از میان قرمز و آبی دومی را ترجیح میدهد و استقلالی است. جاوانی مجری برنامه های مربوط به كشتی و قوی ترین مردان ایران هم هست اما به فوتبال نیز علاقه خاصی دارد.




https://jahannews.com/vdcc1oqe.2bq4m8laa2.html
jahannews.com/vdcc1oqe.2bq4m8laa2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


khiyabani perspolisiye va adel ham esteghlali
تماما برعکس گفتید. درسته که در استقلالی بودن عادل شک وجود داره ولی در پرسپولیسی بودن خیابانی و مزدک میرزایی هیچ شکی نیست. شفیع رو هم که همه میدونن از اول استقلالی بود.
دقیقا همه رو بر عکس گفتید
سلام- خیابانی معلومه که پرسپولیسیه
فردوسی پور رو که مه میدونن پرسپولیسیه. اینو درست گفتین. ولی خیابانی پرسپولیسیه دو آتیشه است. اینو غلط گفتین که استقلالیه.
Iran, Islamic Republic of
خیابانی استقلالیه دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
صددرصد
1- سال 74 بازي 3 بر 1 شد .
2- نظرتان در مورد عادل مزدك و جواد كاملا صحيح است .
سلام به جز دو نفر بقیه افراد را با توجه به آشنایی که من به خصوص با خیابانی و مزدک دارم برعکس گفتید.گزارشگرهای ذکر شده تابلو طرفدار تیم های خود هستند. می توانید از مطلعین سوال کنید. تو این مطلب هم خالی بندی رو ول نمی کنید؟!!!!
نه برادر!

عادل فردوسی پر یه استقلالی تمام عیاره و جواد خیابانی هم یه پرسپولیسی تمام عیار...
انگار اصلا مسابقات فوتبال رو نیگاه نمیکنید...
همش خوب بود بغیر از مزدک وعادل البته انصافا این دوتا بر خلاف بقیه(خیابانی.کوثری وعلیفر)علایق شخصیشون رو خیلی بندرت بروز میدن
همه عالم و آدم می دونن خیابانی پرسپولیسیه..
dsaa
اطلاعاتتون غلط اندازه فردوسی پور که اس اسی و خیابانی پرسپولیسی
سلام و خسته نباشيد
ديروز بعداز بازي قصد كردم حتما نظر خودم رو در خصوص گزارشگر بازي از طريق سايت با شما در ميان بگذارم كه خوشبختانه ديدم اين مطلب اماده پرداختنه اول يه توضيح بدم كه هيچ ايرادي نداره اگه همه گزارشگرهاي حال حاضر صدا و سيما مثلا استقلالي يا پرسپوليسي باشند اما حق ندارند توي يك رسانه ملي طوري گزارش كنند كه علايق انها روي حقايق بازي هم تاثير بگزاره اين به نظر من نوعي فرافكني محسوب ميشه اجازه بدين كمي مستند تر صحبت كنيم در ديدار روز گذشته پايتخت همانطور كه امار تحليلي و عددي انتهاي بازي و هم اذعان كارشناسان تاييد ميكرد كه چه به لحاظ اداره بازي و درصد مالكيت توپ و همچنين خلق موقعيت هاي گل استقلال صاحب برتري است اما باز هم جناب آقاي گزارشگر كه بنده با احترام با نظر شما در خصوص استقلالي بودنشان كاملا مخالفم بارها عناوين زير را ادا نمود: بازهم فشار پرسپوليس بيشتر شد ،توپ و ميدان در اختيار پرسپوليسه و ....اما دريغ از يك بار كه از اين نوع جملات براي تيم رقيب بگه به عنوان مثال بعد از گل پرسپوليس استقلال طوفاني بازي كرد اما شايد ايشان بازي استقلال را نميديدند نوع فرياد هايي كه جنس تعصي و علاقه و به اصطلاح بازگشت به اصل دروني و علايق ذاتي انهاست رو در ميزان فركانس صداي ايشان بعد از ثبت گل پرسپوليس نيز به خوبي هويداست البته اين مسئله در خصوص تمامي گلهاي پرسپوليس در تمامي بازيها صدق ميكند متاسفانه جناب خياباني هم كاملا با موارد بالا همخواني دارد اما ‍عادل فردوسي پور يا پيمان يوسفي سواي گرايششان اين مسئله را تا جاي ممكن از خود بروز نميدهند البته شايد آنها به اندازه دو نفر ابتدايي از تعصب بالا در خصوص تيم مورد علاقه شان برخوردار نيستد اما باز هم اشاره ميكنم كه جناب آقاي گزارشگر مخاطب شما از هردو رنگ والبته درتمامي رده هاي سنيه كه لازمه يه كمي با انصاف تر و البته خويشتندار تر كار گزارش رو انجام بدهيد لطفا
البته در خصوص این دونفر که کاریکاتور اونها رو کشیدید از لحظه لحظه گزارش اونها میشه پی به رنگشون برد
ولی خوداییش خیابانی پرسپولیسیه!
United States
عادل استقلالیه وفقط یوسفی وخیابانی پرسپولیسی اند
شالیزه
عادل پرسپولیسیه.خیابانی هم صد در صد استقلالیه.....
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا نمیدونم چرا بعضیا چرت میگن که خیابانی پرسپولیسیه
مريم
Iran, Islamic Republic of
خيابانى خداروشکر پرسپوليسيه اينجا اشتباه گفتن،مزدک هم همينطور
فقط اقاى جهانگير کوثرى عشقه
امین
به نظرمنم همه شونوبرعکس گفتن
مهدی
همه ی فوتبالی ها میدونن که خیابانی پرسپولیسی و عادل ششتقلالی هستن. دروغه تابلو یعنی بی اعتبار شدن خودتون.
محمد صادق
مزدک که تابلو پرسپولیسیه و خیلی هم ناجور تو گزارش هاش بروز میده. خصوصا اگر بازی حساس باشه.
بهترین گزارشگر حال حاضر تلوزیون
فقط محمد رضا احمدی
پر هیجانه، بیشتر به متن بازی می پردازه تا حاشیه هاش و سوتی هم کم میده.
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همه رو درست گفتید، فرهاد مجیدی و کمالوند فردوسی پور رو تو برنامه خودش لو دادن که طرفدار پیروزیه، عادل گفت خوب برای دوران بچگی بوده، اما الان بی طرفم، خیابانی هم عکس دوران جوانیش با لباس استقلال تو استادیوم هست، حتی اگه به پیجش یسر بزنید متوجه میشید که استقلالیه، مزدکم اگه انتقادی از استقلال میکنه بخاطر این نیست که طرفدار پیروزیه، بخاطر اینکه دلش میسوزه انتقاد میکنه، کوثری که اصلا بازیکن تاج بوده، بهرام شفیع تو اون دربی سال 74 که پیروزی سه تا خورد، داشت از غصه سکته میکرد، اصلا صداش در نمیومد، بقیه گزارشگران هم درست گفتید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عادل فروسی استقلالیه
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
خیابانی استقلالیه فردوسی پور استقلالیه مزدک میرزایی پرسپولیسی پیمان یوسفی پرسپولیس محمد رضا احمدی استقلال