جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

عبور کاميون از روي موتورسوار

يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 326031
برخورد يک دستگاه موتورسيکلت با کاميون در مسير غرب به شرق بزرگراه همت راننده موتورسيکلت را به کام مرگ برد.
به گزارش جهان به نقل از مردم سالاری، سيد جلال ملکي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: وقوع يک مورد حادثه رانندگي در ساعت ۱۴:۳۳ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پي آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان ايستگاه ۷۴ را به محل حادثه واقع در مسير شرق به غرب بزرگراه همت ابتداي جاده کن اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که يک دستگاه موتورسيکلت با يک کاميون برخورد کرده، به طوري که موتورسيکلت و راکب آن کاملا به زير کاميون رفته‌اند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به عمليات آتش‌نشانان براي خروج فرد حادثه ديده، اظهارکرد: آتش‌نشانان اين فرد را از زير کاميون خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند که آنان پس از بررسي علائم حياتي، مرگ وي را به دليل شدت جراحات وارده تاييد و اعلام کردند.

ملکي با بيان اينکه فرد حادثه ديده يک جوان ۲۵ ساله بود، افزود: آتش‌نشانان در ساعت ۱۴:۵۳ به عمليات خود در اين محل خاتمه دادند.

به گفته وي، علت قطعي اين حادثه از سوي کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدايش بيامرزد