پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

20میلیون زن آمریکایی قربانی تجاوز جنسی

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 162141
 
مهر:  در یک گزارش جدید درباره اوضاع حقوق بشر در آمریکا آمده است: حدود ۲۰ میلیون زن آمریکایی در سال ۲۰۱۰ قربانی تجاوز جنسی و خشونت شده اند و روزانه سه زن در این کشور کشته می شوند. 

به گزارش سی ان ان، در گزارشی درباره اوضاع حقوق بشر در آمریکا در سال ۲۰۱۰ که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است: در سال گذشته حدود ۲۰ میلیون زن آمریکایی قربانی تجاوزهای جنسی و خشونت ها شدند.

در این گزارش که از سوی دفتر اطلاعات شورای دولتی چین منتشر شده، آمده است: یک پنجم از دانشجویان و تقریبا سه هزار سرباز زن آمریکایی در سال ۲۰۰۸ قربانی تجاوزهای جنسی بودند که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۰۷ حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

همچنین ۹۲ درصد زنان آمریکایی یعنی از هر چهار زن یک نفر قربانی خشونت ها هستند و روزانه سه زن در این کشور کشته می شوند.

در این گزارش آمده است: زنان آمریکایی همچنین قربانی تبعیض نژادی هستند، بطوریک ه برای هر دلار دستمزد یک مرد، تنها ۷۷ سنت به کارگران زن پرداخت می شود.

در گزارش دفتر اطلاعات شورای دولتی چین همچنین به وضعیت نامساعد بهداشت زنان اشاره شده است.

این گزارش در حالی منتشر می شود که سازمان ملل نیز اعلام کرده است زنان سیاه پوست تقریبا چهار برابر بیشتر از زنان سفید پوست در ۲۰ سال گذشته در هنگام بارداری جان خود را از دست دادند.

آمریکا هر سال گزارشهای خاص و هدفمند خود را درباره وضعیت حقوق بشر در اکثر کشورها منتشر می کند، اما نکته مهم این است که خود این کشور بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *