جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

‫ابهام حضور خبرنگاران در انتخابات شورا‬

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 377971
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا انتخابات سه شنبه هیئت رییسه شورا، با حضور خبرنگاران خواهد بود، گفت: باید ببینیم سایر اعضا چه نظری دارند.
به گزارش جهان؛ احمد مسجدجامعی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه برخی از اعضای اصولگرای شورا می‌گویند ممکن است انتخاب رئیس بدون حضور خبرنگار برگزار شود، افزود: بستگی به نظر اعضا دارد و این موضوع مدافعان و مخالفانی دارد که چندان هم مربوط به طیف اصلاح‌طلب یا اصولگرا نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، جلسات شورا باید علنی برگزار شود، اظهارکرد: البته علنی بودن به معنی با حضور خبرنگار برگزار شدن نیست.

مسجدجامعی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند انتخابات باید با حضور خبرنگاران باشد و عده‌ای خلاف این نظر را دارند، تاکید کرد: باید درباره این موضوع تصمیم بگیریم و حضور خبرنگاران، مدافعان جدی دارد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا انتخابات به این ترتیب با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: باید ببینیم سایر دوستان چه نظری می‌دهند ولی هر دو نظر مدافعانی دارد.

وی همچنین اعلام کرد: برای اینکه انتخابات سه‌شنبه برگزار شود، امروز رأی گیری کردیم.

به گزارش ایسنا، مسجدجامعی پیش از این در جمع خبرنگاران اعلام کرده‌بود که جلسه روز سه شنبه، از ساعت ۸ تا ۱۰، بدون حضور خبرنگاران و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور آنان خواهد بود و تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری انتخابات در این جلسه صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *